"nebo třeba PPC systém Blueboard.cz". Myšleno jako PPC systém (koho čeho) Blueboard.cz, tedy jestli chcete: "nebo třeba PPC systém Blueboardu.cz" Blueboard není PPC systém, ale má jej ve své nabídce.
Do čeho stojí za to investovat je věc názoru. Cílem nebylo vyjmenovat všechny existující reklamní systémy.
Takže potom podle Vás takový AdClick.cz není PPC reklamní systém. BBClick.cz taky ne. A i dokonce taková Lišta.cz a desítky dalších co PPC nabízejí a stojí za to do nich investovat - to jsou tedy jaké systémy? Dle mě reklamní.
Blueboard.cz je oproti všem výše zmíněným opravdu jen slabým odvarem a jeho prioritou je úplně něco jiného než tady zmiňujete.
Pokud o reklamě nic nevíte, tak to prosím ani nepiště. Nebo si minimálně zkuste něco o tom přečíst.
Jinak musím článek pochválit a myslím, že bude přínosem. Pokud ovšem bude přinášet objektivní informace. Hodně štěstí.