Občanské sdružení spotřebitelů TEST pořádá bezplatný webinář pro podnikatele s názvem Reklamace a její náklady.
Webinář by měl odpovědět zejména na otázky: Jak správně přijmout reklamaci? Co může zákazník požadovat? Do kdy reklamaci vyřídit a musím o tom zákazníkovi dát vědět?
Nesprávně řešené reklamace nejen odrazují zákazníky, ale i lákají inspekci k rozdávání tučných pokut.
Webinář je určen pro: podnikatele, obchodníky, pracovníky reklamačních oddělení
Webinář se bude konat 15.8.2012 od 10 hodin a jeho plánovaný rozsah je cca 30 minut.
Více informací a registraci naleznete na http://www.dtest.cz/clanek-2298/webinar-pro-podnikatele-reklamace-a-jeji-naklady
Dále OSS TEST nabízí i online kurzy jak pro spotřebitele, tak pro podnikatele, které naleznete na http://www.dtest.cz/clanek-826/kurzy/. Majitelům e-shopů doporučujeme například online kurz Prodej přes internet pro podnikatele.
Všechno dělám doma v obýváku a používám přitom komoru, papír, nůžky, tiskárnu a www.eshopza499.cz
Hned na zacatku uvadite, ze poplatek za zivnostak u pravnicke osoby je 10.000, ale to je NASTESTI nesmysl. Cena za vydani zivnostaku je u pravnicke i fyzicke osoby stejna - 1000 Kc + snad kolek za 50 Kc.
Pouze v pripade provozovani zivnosti prumyslovym zpusobem je za 10.000 Kc.
Tak si rikam, kolik dalsich takovych chyb ve clanku je!