Moc mailu, je to otrava. Jako zakaznika by me to stvalo.
No mě by právě zase spíš štvalo volání (a cpaní peněz do chřtánu operátora, antož u emailu si nemůžete být jistý, že jej si někdo neodloží na vhodnější dobu [po obědě, dovolené, ramadánu, etc]) od čerta k ďáblu a pracné zjišťování toho čísla...
A stále zde zůstává ještě jedna možnost - v tom mailu potvrzujícím "odeslání" zboží může být zmínka (+odkaz), že na webu prodejce po přihlášení zákazníka do systému v přehledu objednávek bude v nejbližší době dostupné i to podací číslo (což ale předpokládá, že tam opravdu v nejkratší možné době bude, že)...
Obávám se, že dokud to nepůjde s poštou zautomatizovat, tak nebude.
Koukal jsem, že pošta podporuje předání údajů o zásilkách odesílatelem v elektronické podobě (čili předpokládám, že půjde o jakousi obdobu podacích lístků/archů) - tudyma by to řešit nešlo? Oni ten soubor, doplněný o podací údaje nevrací?
mimochodem maily nemůžete odkládat "po obědě, dovolené, ramadánu, etc", je třeba je vyřizovat ihned.
WTZ, ale vědí to třeba v linuxexpes, kam jsem před tydnem posilal reklamační email a dodnes nulova reakce, nebo kdekoli jinde...? Aneb: jedna věc je teorie a druha věc je $Titulek...
Příjde mi lepší mít veškeré informace hned po ruce (a je mi jedno, jak to dodavatel vyřeší, to je jeho starost), než se o ně doprošovat, ale uznávám, že to je pouze věc názoru...