musíte za zařazení do katalogu platit
Navrcholu.cz prodává výhradně monitoring návštěvnosti, žádný zápis do katalogu. Monitoring je v nejnižším tarifu zdarma s tím, že pro využití zdarma je stanovena hranice návštěvnosti 100000 zobrazených stránek měsíčně. Web nad tuto hranici si musí monitoring návštěvnosti zaplatit (důvod je myslím zřejmý). Neplatí se žádný zápis do katalogu. Katalog není core byznys Navrcholu.cz, je to jen doplněk, bonus pro zákazníky odebírající monitoring návštěvnosti.
Mnoho lidí toto zaměňuje a článek to bohužel trochu nešťastně podporuje.
Např. dneska už nekupuju a nedoporučuju LCD monitory bez záruky na jakýkoliv vadný pixel (většina značek a modelů) - a třeba zrovna takových prodejců moc není, nicméně pak mají velkou výhodu, protože je nesmysl nakupovat jinde, kde takovou záruku nedaj.
Není tohle spíše věc výrobce? Nebo se opravdu dá koupit LCD XYZ někde se zárukou na vadné pixely a jinde ne? Opravdu mě to zajímá, do teď jsem záruční podmínky považoval za věc výrobce.
Např. dneska už nekupuju a nedoporučuju LCD monitory bez záruky na jakýkoliv vadný pixel (většina značek a modelů) - a třeba zrovna takových prodejců moc není, nicméně pak mají velkou výhodu, protože je nesmysl nakupovat jinde, kde takovou záruku nedaj.
Není tohle spíše věc výrobce? Nebo se opravdu dá koupit LCD XYZ někde se zárukou na vadné pixely a jinde ne? Opravdu mě to zajímá, do teď jsem záruční podmínky považoval za věc výrobce.
Ano, záruku nula vadných bodů poskytuje pouze pár značek LCD monitorů, takže když existuje prodejce, který tuto garanci nabízí na všechny značky LCD monitorů, buď vadné displeje vyhazuje a ztrátu tak hradí ze své kapsy (nesmysl, tolik žádný český eShop nevydělává), nebo má silný eShop dohodu s dodavatelem o možnosti vrácení (velkoobchod pak takový monitor pošle menšímu obchodníkovi), nebo to daný obchod zákazníkovi vymění a zkusí poslat někomu jinému, nebo prodat na svém kamenném obchodě, kde není zákonná možnost vrácení zboží do 14 dnů i bez udání důvodu.
Chyba za běhu
Popis: Na serveru došlo k chybě aplikace. Aktuální vlastní nastavení chyb pro tuto aplikaci
neumožňuje vzdálené zobrazení podrobností o chybě aplikace (z důvodu zabezpečení). Můžete je
však zobrazit pomocí prohlížečů spuštěných na místním serveru.
Podrobnosti: Chcete-li povolit zobrazení podrobností o určité chybové zprávě ve vzdálených počítačích,
vytvořte značku <customerrors> v konfiguračním souboru web.config, který je umístěn v kořenovém adresáři
aktuální webové aplikace. Atribut mode této značky <customerrors> by pak měl být nastaven na
hodnotu Off.
<!-- web.config configuration file -->
<configuration>
<system.web>
<customerrors mode="Off">
</system.web>
</configuration>
Poznámky: Aktuálně prohlíženou chybovou
stránku lze nahradit vlastní chybovou stránkou.
Stačí upravit atribut defaultRedirect
konfigurační značky <customerrors>
aplikace tak, aby odkazoval na adresu URL
vlastní chybové stránky.
<!-- web.config configuration file -->
<configuration>
<system.web>
<customerrors mode="RemoteOnly" defaultredirect="mycustompage.htm">
</system.web>
</configuration>
Cituji: "tvrzení, že podle umístěného veřejného počítadla navštěvuje stránky tolik a tolik návštěvníků, neberte na zřetel." Podle čeho bychom se měli tedy řídit?! Veřejné výstupy návštěvnosti jako je již zmíněný toplist, navrcholu, netmonitor... mají svojí pevně danou metodiku měření a proto tyto výstupy mají svojí vypovídající hodnotu.
No, například roboti vyhledávačů zvyšují "návštěvnost" až o 30% a nevím, zda Toplist či Navrcholu tento balast ve svých statistikách nemají započten? Dostatečnou vypovídající hodnotu mají dle mého názoru pouze placené nezávislé audity návštěvnosti.
To si děláte srandu že se takto obecně ptáte, nebo vám opravdu nedochází, že knoflíky si maloobchodník nakupuje ve velkoobchodech s galantérií, součástky do aut ve velkoobchodech auto-moto atd.?
To, abyste si našel právě ty nejlepší dodavatele ve svém oboru splňující všechny důležité požadavky je také jistým know-how, které by tu jen hlupák svým možným konkurentům prozrazoval.
Přestože tuto sérii článků považuji pro neznalé čtenáře za zajímavou a pro stávající e-obchodníky za katastrofickou je logické, že žádný úspěšný aktivní obchodník nemůže zcela odhalit své karty (a bůhví, proč tomu tak vůbec činí autor těchto článků, předpokládám že mzda od Lupy bude vyšší, než jeho zisk z eShopu, jinak to považuji za nesmysl), proto tyto články sepsané obchodníkem nemohou nikdy vyčerpávajícícm způsobem pokrýt vše zásadní. Redaktorovi - neobchodníkovi zase obvykle chybí praxe, takže tady dostáváme asi tak maximální všeobecně podanou porci možného.
Můžete také vytvořit soutěž a propagovat ji na soutěních webech. Doporučujeme placené zvýraznění
http://www.souteze24.cz
www.souteze123.cz
www.vyhrajvej-souteze.cz
a další
Taky se vyplati zaregistrovat obchod na www.cenomer.cz! Je to nova unikatni sluzba, ktera ted shani e-shopy a registrace je zdarma. Tak toho rychle vyuzijte.
Když už se tu popaguje kde co, tak se taky přidáme s naší novou službou pro e-shopy. Jmenuje se Cenoměr.cz, není to srovnávač cen a registrace je zadarmo. Tak navštivte www.cenomer.cz pro více informací.
Je pravda, že málokterý provozovatel eshopu dnes ví, jak na správnou propagaci a hází si tím kameny pod nohy. Pár dalších zajímavých rad, kterými jsem se řídil já a osvědčily se mi http://www.oxyshop.cz/nespolehate-se-v-propagaci-eshopu-na-prilis-malo-zdroju/novinka
Ráda bych upozornila na věc, kterou jsme my na začátku podnikání podcenili, a to skladování. Zpočátku jsme měli vyhrazenou místnost, potom garáž, pak ale i to začalo dosluhovat, proto jsme se obrátili na firmu http://www.mojehala.cz/. Postavili nám krásný menší sklad s nízkými náklady a ideálními podmínkami pro naše zboží.