musíte za zařazení do katalogu platit
Navrcholu.cz prodává výhradně monitoring návštěvnosti, žádný zápis do katalogu. Monitoring je v nejnižším tarifu zdarma s tím, že pro využití zdarma je stanovena hranice návštěvnosti 100000 zobrazených stránek měsíčně. Web nad tuto hranici si musí monitoring návštěvnosti zaplatit (důvod je myslím zřejmý). Neplatí se žádný zápis do katalogu. Katalog není core byznys Navrcholu.cz, je to jen doplněk, bonus pro zákazníky odebírající monitoring návštěvnosti.
Mnoho lidí toto zaměňuje a článek to bohužel trochu nešťastně podporuje.
Např. dneska už nekupuju a nedoporučuju LCD monitory bez záruky na jakýkoliv vadný pixel (většina značek a modelů) - a třeba zrovna takových prodejců moc není, nicméně pak mají velkou výhodu, protože je nesmysl nakupovat jinde, kde takovou záruku nedaj.
Není tohle spíše věc výrobce? Nebo se opravdu dá koupit LCD XYZ někde se zárukou na vadné pixely a jinde ne? Opravdu mě to zajímá, do teď jsem záruční podmínky považoval za věc výrobce.
Např. dneska už nekupuju a nedoporučuju LCD monitory bez záruky na jakýkoliv vadný pixel (většina značek a modelů) - a třeba zrovna takových prodejců moc není, nicméně pak mají velkou výhodu, protože je nesmysl nakupovat jinde, kde takovou záruku nedaj.
Není tohle spíše věc výrobce? Nebo se opravdu dá koupit LCD XYZ někde se zárukou na vadné pixely a jinde ne? Opravdu mě to zajímá, do teď jsem záruční podmínky považoval za věc výrobce.
Ano, záruku nula vadných bodů poskytuje pouze pár značek LCD monitorů, takže když existuje prodejce, který tuto garanci nabízí na všechny značky LCD monitorů, buď vadné displeje vyhazuje a ztrátu tak hradí ze své kapsy (nesmysl, tolik žádný český eShop nevydělává), nebo má silný eShop dohodu s dodavatelem o možnosti vrácení (velkoobchod pak takový monitor pošle menšímu obchodníkovi), nebo to daný obchod zákazníkovi vymění a zkusí poslat někomu jinému, nebo prodat na svém kamenném obchodě, kde není zákonná možnost vrácení zboží do 14 dnů i bez udání důvodu.