Příště bych ocenil u takového "rozhovoru" označení PR článek, protože tohle je PR jako Brno. Pochybuji, že je náhoda, že se spuštěním nového designu přišel tento "rozhovor". Jinak souhlasím s ostatními reakcemi - ta databáze je dřevní a uživatelské prostředí je nepříjemné. Jediné vítězství těchto dvou pánů je doména reality.cz.
Nojo, on totiž jakýkoliv rozhovor z někým, kdo je komerčně úspěšný (a to přes technickou nedokonalost reality.cz jsou) a ptáte se ho na jeho podnikání musí nutně vypadat jako PR. Nevím, co vám na tom vadí a proč to čtete. Nebo chcete vědět, jaké nosí spodní prádlo?
Četl jsem článek právě pro to, abych se dozvěděl něco o podnikání těchto pánů a dočetl jsem se pouze, že jim to moc a moc jde a že mají nový design. A proč označovat článek jako PR? Protože bych ho potom zbytečně nečetl.