Lupu čítam rád preto, že sa tu častejšie ako je bežné objavujú články, ktoré vynikajú - v tom pozitívnom slova zmysle. Už pri čítaní prvého dielu od Petra Eldanza (sakra, to meno si zapamätať :-) ) som si povedal, že konečne píše chlap s realistickým názorom na sociálne siete a jeho plus je, že na rozdiel od bežných marketérov vie aj, kde má ich nasadenie zmysel. Teším sa na ďalší diel a idem si opakovať ako sa volá, určite sa chcem zastaviť pri výklade kníhkupectva, ak tam bude kniha s jeho menom ;-)
Četl jste někdy nějaké studie ohledně přínosu sociálních sítí nebo ještě lépe, máte s tím vlastní zkušenost?
A nebo ještě jinak: jak zjistíte, jestli Vaše aktivity na sociálních sítích vůbec k něčemu vedou, jestli je třeba je upravit/předělat a vyplatí se Vám se sociálními sítěmi vůbec zabývat?