Vedou střety, vedou střety... To je sice možné, ale na druhou stranu objem internetové reklamy roste meziročně řádově o 100 procent, takže bych to nevidel tak zle. Spíš jde o to, jaké volit cesty, aby ta reklama fungovala tak, jak má, což mimo jiné znamená, že by neměla otravovat.
Upřímně řečeno si myslím, že vývoj českého Internetu dneska mnohem víc určují lidé se slušně vyvinutým obchodním myšlením než nějací profesoři - zajímalo by mne, na koho tím narážíte.
Jak chce pisatel dosahovat na inetu v CR lepsich vysledku, kdyz napriklad se vedou neustale strety o tom, jestli nahodou neni v cesku na internetu mnoho reklamy. Myslim si, ze pokud cesky In. bude vest takova tlupa "profesoru", tak to bude porad stejne.
Zkuste si přečíst ještě jednou článek Marka Antoše, který uvozuje vznik rubriky Okénko. Jestli někdo nedokáže snést článek, který má blíž k fejetonu než k programátorské příručce, ať Okénka raději nečte.