Tak komerční televize s reklamou mne vůbec nezajímají, protože právě kvůli té reklamě jsou pro mne dávno nesledovatelné a k tomu ještě přidaly vysílání pouze v SD s natolik tragickým datovým tokem způsobeným nacpáním neuvěřitelného počtu stanic do jednoho kanálu, takže se jedná o zoufalé obrazové mazanice nesledovatelné člověkem neochotným totálně si tím zlikvidovat zrak.
Ovšem velmi mne zajímá, jak je to s "pimprlovou" reklamou na ČT1 - naposledy mě neuvěřitelně vytočili tím, že do začátku pořadu začali vkládat vpravo dole dva obrázky s "poděkováním" divákům za placení poplatků. Příkladem je poslední díl Případů 1. oddělení - Střihač: délka 59:01, 03:20-03:33 vpravo dole obrázkové "poděkování" divákům, 53:35-53:45 tamtéž info o dostupnosti v iVysílání, tamtéž 56:25-56:45 info o dalším vysílaném pořadu, 57:50-58:00 přes celý spodek reklama na kalendář (!).
Zkusil jsem si představit analogii v rozhlasovém vysílání, např. na ČRo D-dur ;-) …
Podle mne ČT nesmí do pořadů vkládat reklamu a toto všechno je reklama a navíc soudím, že to, co provádí, je projevem neúcty k vysílanému pořadu a funguje to pouze jako "iritovadlo" diváků …
Navíc ČT zřejmě považuje svoje diváky za totální dementy neschopné samostatně si nastavit hodiny ze SELČ na SEČ a proto dnes (opět jako vždy) mrší každý vysílaný film vložením nejméně dvojího upozornění na změnu času. Tak pozor, naši dementní diváci, nezapomeňte si přenastavit hodiny! Fakt super mít filmy nahrané se všemi nesmysly vynalezenými ČT …
Podle me je reklama preregulovana. Osobne bych ji nereguloval vubec, on ma divak v ruce pomerne mocnou zbran, prestoze je obvykle jen na dve tuzkove baterie. Pokud lide budou ochotni dobrovolne sledovat TV, kde bezi reklama 59 minut z hodiny nebo 3x za minutu, tak je to jeho volba a neni duvod mu v tom zakonem branit.
Televize? Máte na mysli určitě Rixo.tv.cz, Tu já mám nejradši, je prostě Prima, nejlépe tak narazit na COOL, pokud možno hned teď, a ještě nejlépe živě na VOYeur.tv.cz. Nejlépe tu kisnu vzít a hodit jí na Ulici nebo do Rezavé zahrady. Někdy mám pocit, že většina vysilatelů navštívila v posledních letech Ordinaci jako pacienti. Televize, ta mi běží poslední roky nejčastěji bez zvuku s titulky jako avantgardní forma rozhlasového textového vysílání.. Když občas zvednu oči od monitoru, a překvapivě běží právě filmová přestávka pravidelného 24 hodinového rektáního proudu, a něco mne na obrazovce zaujme, či častěji spíše zarazí, tak na chvilku pustím zvuk, abych zjistil o co šlo. Stanice co titulky nemají, mají často prostě smůlu. Bližší informace které to jsou najdete už teď na WC.cz. Doporučuji zejména seriál Rixo, série MDCLX, zvláště velice napínavou epizodu 1326. Někdy mne nejlépe pobaví už pouhý pohled do televizního programu, který vás poučí, že celovečerní film, který má standardní délku 90 minut, dokáží někteří vysílatelé natáhnout pravidelně na tři, čtyři, ale snad až na pět hodin. Některé nejmenované stanice vysílají prakticky 24 hodinový reklamní blok. Ten býval v době totality necitlivě přerušován o půlnoci státní hymnou. S touto praxí se nám od té doby již podařilo definitivně skoncovat. Ten pravý požitek ze sledování oné stanice, už dnes nemůže rušit vůbec nic.
No z něčeho se ty vysílací práva zaplatit musí. Osobně beru reklamu jako přijatelnou cenu za to že vidím pořad o pár hodin dříve než na VoD. Naopak na VoD by se podle mě reklama objevit neměla, a to ani na té co je zdarma a živená z přidružené televize.
Pokud jde o objem tak NOVA a Prima už to přehání. Nicméně TF1 co má 3x8 minut během 2,5 hodiny, to ještě jde. A komu reklamy vadí, už 30 let se dají přetáčet. Při sledování z archivu tím ušetřím cca půl hodiny
Na zacatku se pise ze se pridani vice reklam umoznuje z duvodu zvyseni konkurenceschopnosti Netflixu a jinych streamovacich sluzeb.
Nezlobte se na me, ale tohle je presne opak. Proc si nekdo plati Netflix? Protoze nema rad, kdyz mu nekdo prerusuje porad reklamama. A uz nejmene 12 let je to presne naopak, reklamy jsou prerusovane porady. Coz je nasobne tragictejsi nez by si kdo dokazal predstavit.