To předpokládáte špatně. Nastavení je jednorázově otázka cca hodiny. Na docházku se moc nehledí, lidi tam bývají i po večerech a víkendech, takže nedostatkem hodin zřejmě netrpí. Pokud to mohu posoudit, tak z mého pohledu dodavatele to vypadá, že mnoho z nich pro firmu dýchá, o čemž svědčí i minimální fluktuace... A to vše i při zakázaném Facebooku :-)
Predpokladam ze tomuto omezovani se venuje vice casu, nez smysluplnemu rizeni tech zamestnancu. To jak dotycny clovek pracuje, tedy jake ma vysledky (nemerene jen dochazkou), je predpokladam v takove firme az na poslednim miste. Hlavne ze dodrzuje dochazku a vi se, ze v 8:52 byl na fejsbuku. Bravo ! :-)
My to třeba u klientů řešíme tak, že v pracovní době jsou některé weby (typicky Facebook) zakázané a uživatel se na ně dostane jenom před devátou, nebo po páté hodině.
Z monitoringu je potom vidět, že někteří zaměstnanci jsou pak v práci dřív a odchází později, aby si stihli naklikat všechny ty farmy, kavárny a další (pro mě nepochopitelné) aktivity.