Asi tak nejak.
To muzu taky volat treba na 158, protoze tam dela znamej a ja si snim chci proste pokecat. Jenze u tehle cisel kazdy VI, ze jsou sledovana a ze hovory se nahravaji.
Ono nejde ani tak o soukromi zamestnance - ten treba vi, ze se maily kontroluji, ale o soukromi tretich osob, ktere to logicky nevedi a ani nepredpokladaji. Kdyz nekomu poslu do prace dotaz, jestli je jiz vyresen nejaky problem a pri te prilezitosti se ho zeptam, jestli by nesel o vykendu treba na fotbal, tak je mail zaroven obchodni a soukromy. Nebo jiny priklad. Pri obchodnim jednani byl pritomen sef a zamestnanec. Protoze sef dane problematice nerozumi ale snazil se do toho kecat, vypada tam jako trouba. Kdyz tenhle postreh napisu do mailu a precte si ho sef, porusil tim nejen soukromi sveho zamestnance, ale hlavne moje.
PS: Aspon vi, co si o nem myslim, do mailu nikdy nepisu nic, co bych chtel nejak utajovat :).
Je to stejné jako s těmy e-maily. Navíc tam je ale explicitně určeno že to není pro soukromé hovory
Tam je ale další problém - tento hovor může za soukromý považovat ten, který smlouvu nepodepsal, tedy zákazník který na linku volá. Proto ve světě je pravidlem, že se nejdříve ozve plechová huba a řekně "You have reached the XXX corporation helpdesk. You will be connected to the first available operator. The call can be monitored for quality purposes."
Je ale zajímavé, že ani v předcházející debatě ještě nikdo nezmínil analogii se zákaznickými linkami (většinou 800 xxx xxx). Ty přeci zaměstnavatelé běžně "odposlouchávají" a stačí jen, aby se člověk špatně vyjadřoval a může dostat "vyhazov".
Přitom by šlo také tvrdit, že se narušuje soukromí zaměstnance (u velkých společností je to nepravděpodobné, ale kde je jeden operátor, může mu např. na 800 xxx xxx volat milenka) nebo třetí strany (té milenky).