No, ja bych mel trochu jiny postreh k e-shopum. Hledal jsem ted parkrat nejake zbozi, a co mne nejvic zaujalo, nebyla vanocni vyzdoba ci jeji absence, ale pokrikovani na navstevniky ve stylu: "Uz si nic neobjednavejte! Nic vam nedodame. Do Vanoc urcite ne. Nejdriv po Vanocich. A uz dejte pokoj."
Tady mam pocit, ze nekdo neco zaspal....
Pokud by výzdoba nebyla kýčovitá tak by mohla vypadat docela dobře a určitě by to byla příjemná změna. Asi to ale nebude tak jednoduché jako instalace vánoční výzdoby v kamenných obchodech. Hlavně ne Santu! Vánoční ozdoby, řetězy nebo jiná tradiční vánoční tématika by byla fajn.
Já myslím, že nezaspal. Když uvážíte, jak všechny e-shopy fungují, tak je to naprosto jasné. Na skladě mají 0% zboží, takže nejsou schopni to zboží dodat. Buďme rádi, že si to uvědomují a dají nám o tom vědět. Asi by nikdo nebyl rád, že objednaný vánoční dárek mu prinejlepším dorazí na silvestra.
Tak to já jsem se naopak setkal několikrát s opakem - s tím, že je na e-shopu napsano do kdy je možné objednávat, aby to dorazilo do Vánoc. A to mi přijda jako dobrá informace. Takže zaspal asi jak kdo.
no já jsem takto testoval pár webů a musím říct že např na www.mall.cz nebo na www.levnetelefony.cz jsou v pohodě a podle ověření telefonem budou stíhat dodávat i příští týden tak aby to došlo ještě do pátku.
To trochu nechápu, mají snad slibovat: "dodáme, dodáme" a pak nedodat? Co byste křičel potom? "Vy jste mi to slíbili a nedodali?" Takových křiklounů je myslím dost.
Teď jsem něco nakupoval a když jsem viděl upozornění, že možná do Vánoc nedodají, řekl jsem si "aha, díky v tom případě nenakupuji a jdu do kamenného obchodu", kde to mají bohužel dražší. Ale co dělat, když to chci přes internet, měl jsem si vzpomenout dřív. Beru to jako službu toho obchodu, ne jako nedostatek.
Jistě, pokud chápete zákazníka, kterému něco slíbíte a nesplníte, jako křiklouna, když si stěžuje, tak máte samozřejmě pravdu.
Jinak pochopitelně JE dobře, že upozorňují, do kdy si mám objednat, abych to dostal do Štědrého dne. Ale pokud ten termín je třeba 13. prosince, tak mám pocit, že ten obchod něco zaspal. Howgh.
Ale nezaspal. Zřejmě žijete ve sladkém snu že všichni mají všechno.
Jenže, jak je správně často zdůrazňováno (když se zrovna nehodí nějakému trotlautorovi opak), že internetové obchody jsou levné právě proto, že NEDRŽÍ sklad.
Ale pokud vím, že mi dodavatel něco už od třeba od toho vašeho 13. prosince do Vánoc nedodá, je snad seriózní na to zákazníky upozornit.
No nevím, já na svůj web v pátek dal taky upozornění, že zboží, které má být jako dárek pod stromeček už nestihnu dodat. Lepší než naslibovat hory i s horákama a zkazit někomu vánoce, ne?