Zajímalo by mne, jak se vypořádají se zněním zákona o regulaci reklamy.
ZÁKON ze dne 15. března 2002,
kterým se mění zákon č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy
a o změně a doplnění zákona č. 468/1991 Sb., o provozování
rozhlasového a televizního vysílání, ve znění pozdějších
předpisů, ve znění pozdějších předpisů, a zákon
č. 79/1997 Sb., o léčivech a o změnách a doplnění
některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů
...
§ 2
(1) Zakazuje se
...
e)
šíření nevyžádané reklamy, pokud vede k výdajům adresáta nebo pokud adresáta obtěžuje.
Nevím nic o tom, že bych při koupi mobilu souhlasil s nějakým zasíláním reklam, a až se mi bude sypat do mobilu hromada reklamních SMS, bude mne to obtěžovat zcela určitě.
Vaše rozhořčení bych i chápal, kdyby celá služba nebyla vázána na VAŠÍ OSOBNÍ REGISTRACI; takhle je to jen honění vlastního stínu - tím, že si koupíte telefon, se rozhodně nestanete klientem MobilJamu. Ona totiž ta registrace je o VYŽÁDANÉ reklamě, nemyslíte?
Ale že je to jinak celé kravina, tak o tom snad nemůže soudný člověk vůbec pochybovat.