nebudu doslovný, ale na výzvu p. Duška co chce říci ke svému ocenění odpověděl něco ve smyslu - "já ji převzít nemohu, nejsem klientem Expandia Banky".
Načež od Duška zazněla otázka do sálu - je tady snad někdo z klientů expandia Banky, kdo by tuto cenu chtěl? Po mlčení v sále tedy Dušek prohlásil "Nikdo ji nechce, zůstane tedy Vám" Marek Antoš pouze pokrčil rameny ve smyslu "co se dá dělat" a cenu převzal.
Texty nejsou doslovné, ale sálem se šířila vlna pobavení. Myslím, že Marek dal celkem jasně najevo jakou vážnost přikládá této ceně ...
Dobrý den,
velmi trefně napsaný článek. Ještě snad chybí komentář velmi zdařilé glosy Marka Antoše a závěrečného nezdařeného pokusu přečíst z notebooku výsledek SMS soutěže :-)) se zoufalým výkřikem "Bělorusko".
Ale k věci. Myslím, že by si autoři soutěže a "akademici" mohli uvědomit, že dají-li za název soutěže označení roku - tedy Zavináč 2001 - mělo by pravděpodobně docházet k oceňování produktů, činností, služeb ... vzniklých v tomto roce. Nemohu se zbavit pocitu, že v tomto případě je hodnocení pojímáno jako "dosavadní celoživotní zásluhy".
Stejně tak sloučení rubrik firma a instituce (ostatním nerozumím, proto je nechci komentovat) se mi nejeví jako nejšťastnější. Doporučuji srovnávat (je - li účelem soutěže srovnávání) hrušky s hruškama ...
Aby měla soutěž i nějaký osvětový charakter, který je jí sice řídce, ale přesto tu a tam přiřkáván, bylo by asi dobré říci i proč vyhrál ten či onen. Co je hlavním důvodem ocenění.
Arnošt
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).