a co tohle:
poridit si tak jako obchodnik v beznem kamenem obchode terminal, tento napojit na pocitac (rozhrani je zname a popsane, teda aspon byvalo, nutno znovu overit u MUZO), naprogramovat napojeni na inetovej obchod a terminalu pri platbe v obchodu predhodit cislo karty, ktere klient na webu zadava
pro banku je to jako platba pres terminal
pro klienta bezna platba po inetu
A jak bude probihat overeni platby Vasi bankou?
U karetnich transakci pres terminal chce banka bid zadani PINu kupujicim nebo jeho podpis na "uctence". Podpis neziskate a PIN Vam nikdo na eShopu nezada.
Takze timto zpusobem si muzete overit zda je karta platna, ale neprovedete jim karetni transakci.
Jo, jenoze v tom pripade jde o MOTO (Mail Order/Telephone Order) karetni transakci ktera nevyzaduje podpis/pin.
A jsme tam, kde jsme byli. Viz clanek: Zbývá tedy možnost MOTO (Mail Order/Telephone Order), ovšem neznám českou banku, která by takové platby přijímala bez drobné komplikace, které se říká potvrzující fax. Pokud prodáváte korporátním klientům, budiž. Ale prodej domácnostem je tímto způsobem vyloučen.
Takze neni problem v technologii ale spise v obchodni politice bank.
No ale zde jde o to, ze banka chce abys si od zakazniku nechaval podepsat ty "uctenky". Je to jedna z jejich podminek. Jinak je to jiny rezim karetni transakce (ten MOTO), ktery banky v CR neposkytuji.
Ted nevim zda ty podepsane uctenky vyzaduje banka vzdy (pro kazdou karetni transakci), nebo jen pri kontrole ci reklamaci platby.
Pokud vzdy - nemas podpis, nemas zadne penize.
Pokud pri kontrole - nemas podpis a banka Ti da pokutu/vypovi smlouvu...
Pokud pri reklamaci - nemas podpis a ztracis penize z dane transakce.