Ach, ta věčná změna a úprava cen. Nikdo neřekne zvyšování. A příští rok se "mění" cena snad úplně všeho.
Co se však týče koncesionářského poplatku, tak to je to binec. Zdůvodněním digitalizací si pěkně n.s.rli na hlavu. Ten, kdo má satelit, musí zaplatit digitální příjem programů ze satelitu. Ten, kdo má pozemní vysílání, platí digitalizaci zvýšeným koncesionářským poplatkem. Čili ten, kdo má satelit, platí dvakrát.
Navíc porovnejme cenu koncesionářského poplatku 135,- za programy ČT s cenou jiných kanálů - např. HBO + HBO v digiTV za 180,-. Připočtěme do ČT reklamy a zjistíme, že monopol ČT je dražší.
Na koncesionářský poplatek se po tomto zvýšení u pozemního příjmu můžeme dívat jako na nějakou cenu za základní nabídku kabelovky. Pozemní vysílání tedy není zadarmo. Pouze ten, kdo má satelit nebo kabelovku, platí dvakrát.
nikdo netvrdil, ze pozemni vysilani je zadarmo, ale v cene je i tvorba pro mensinoveho divaka (CT24. CT4Sport a CT2), takze koncesionarsky poplatek bych nechal stranou. Bordel je reklama, ale tu zase "docasne" doji Trestikova a ji podobni neschopnici na shaneni prachu. Uz aby byl konec digitalizace abychom videli jak budou lobbovat o dalsi prodlouzeni reklamy. Hajzli tuleni - Neumi udelat nediskriminacni odvod z veskere reklamy - i z te, kdy Noha propaguje sama sebe. To by museli zapnout mozky a to je nemozne, protoze oni umi jenom hrat - bud divadlo, nebo film. Uf ze jsem si zase dnes pekne zanadaval :-)