Vlákno názorů k článku Zdroje nejsou od anonym - Ještě k té POHODĚ. Agent StB Pařez o...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 6. 2012 8:05

    bez přezdívky

    Ještě k té POHODĚ. Agent StB Pařez o ní lže 6 let !
    Vždyť když by chtěl, mohl už 5 let vysílat po internetu...
    Jako třeba tato stanice http://harmonietv.cz/onlinevysilani.html
    Nebo jákákoli jiná, máme jich na netu celkem hodně...
    To samé platí samozřejmě pro to jeho tzv. REGIO.

  • 10. 6. 2012 10:44

    bez přezdívky

    Tak ono je tam vidět, že byl ten vrchol někde 2008/2009 pak se to propadlo, jk se dalo čekat a jak jsem správně uvedl

    http://mashable.com/2010/10/12/internet-ad-revenues-2010/

    i když teď jim to zase leze maličko nahoru... ale nic méně, osobně tam zase očávám pokles... jakou reklamu tam chtějí ještě kam narvat...už takhle je to nepoužitelný a člověk má nastavený kde co aby mu jí to filtrovalo...

  • 10. 6. 2012 13:23

    Filias

    No to mě napadlo jako první. Znám celkem dost lidí, co sleduje jen ČT. Prostě proto, že Nova/Prima jim nemá co nabídnout.

  • 10. 6. 2012 10:04

    bez přezdívky

    José,
    ještě dodatek k výpadku reklam, o kterém nemůžete vědět. Na Digimedii 2012 bylo také totiž řečeno, že důvodem některých inzerentů proč neinzerují v soukromých televizích, došlo proto, jelikož jejich reklama cílila úplně na jiný záběr diváků (veřejnoprávní). Navíc „video“ inzerenti houfně přechází od televize k jiným médiím, hlavně internetovým. Takže Nově se kampaň na zrušení reklamy na dvou kanálech ČT do které navezli tenkrát i Primu nepovedlo a teď na tom jak předpokládali zkrátka nevydělávají. Ředitel ČT na konferenci také prohlásil, že ČT mohla s klidem prohodit vysílání ČT 1 s ČT 2 a v reklamě se mohlo ve velkém legálně pokračovat, ale z etických důvodů tak neučinili (stejně peníze z reklamy šly na jiné účely než do ČT).
    Zkrátka boj o reklamní trh je teď o hodně více napnutý a kdo ví, jak to může skončit.

  • 10. 6. 2012 10:24

    bez přezdívky

    Rozdílný divák mezi ČT a např. Novou je celkem jasný... Nic méně je otázka do jaké míry je to pomíjivé... Tedy zaměstnanci přebíhají roky mezi veřejnopravním a komerčním sektorem sem a tam....A jak se zdá, tak ředitel ničící privátní medium je stejně dobře schopen ničit i veřejnoprávní medium... Nebo-li určitá bulvarizace ČT probíhá také.... Co se týče netu...Nevím soudobá čísla, ale osobně bych s tím netem zase tak moc neoperoval, tuším, že na maximum se dostala reklama na netu někdy před 3 roky nebo tak nějak a od té doby zásadně neposilovala, takže to už je po zenitu... též průzkumy ohledně netu a tv ukázaly, že net vítězí v podstatě pouze u teenagerů, ale už zcela propadá u straších lidí a u dětí, tedy zlom nastává někdy v době pořízení vlastní rodiny, kdy dochází k odklonu od netu a nastává příklon k tv... takže laicky by se dalo říci, že net funguje hlavně jako informační záležitost na kontakty atd. případně tak ještě vybavování něčeho atd. ale v podstatě, když je vše vybaveno tedy partnerka sedí na pohovce, auto stojí v garáži a děti se batolí kolem televizoru, tak net přestává být zajímavý a účelný a už na něm nikdo nic nehledá... takže tam bych prostě tomu nějaký zásadní význam nepřikládal.... ostatně tuším, že nějaké zákazy netové reklamy se řešily i u německých televizních stanic a tuším , že se řešily i u ČT, tedy s tou reklamou sovisí i zákaz reklamy na portále ČT respektive u těch jejich archívů atd. tedy mám ten dojem.
    Čímž samozřejmě další otázkou je, zda to neodstřelí vývoj Hbbtv atd. což se mělo zabývat hlavně teleshoppingem, tedy předpokládalo se, že by tam byla právě reklama atd. a pokud samozřejmě tam nebude moci být reklama tak to nikdo nebude financovat a nebude to nikoho už zajímat.

  • 10. 6. 2012 7:51

    bez přezdívky

    Cituji:

    ,,Představitelé Novy i Primy se totiž na Digimedii shodli na tom, že do komerčních televizí se přelila asi jen polovina objemu reklamy, kterou v minulosti vysílala ČT 1 a ČT 24. A že zadavatelé inzerce tu druhou polovinu peněz do televizní reklamy vůbec neinvestovali, prostě si ji nechali a navýšili tak svoje čisté příjmy."

    Odpověď :

    ,,Dalo se to očekávat a dobře jim tak. Mohli si spočítat na prstech, že tak to chodí. Když se zdražuje třeba v souvislosti s nějakou státní daní, vždy obchodník zdraží pro jistotu ještě o něco více. Tady je to stejné. Dostal možnost ušetřit na reklamě, tak ušetřil pro jistotu ještě o něco více. Dalo se to očekávat. Že si to komunisticko balkánská Nova a švédská Prima nedokázaly spočítat je jejich problém. Začali si soudruzi hrát s Pandořinou skříňkou. Otevřeli ji a spustili úmyslně a vědomě omezování reklamy, tak je naprosto v pořádku, že je to zpětně zasáhlo, tak jak mělo."

    Cituji:

    ,,Není divu, že Nova do poslední chvíle váhá se spuštěním pátého kanálu a že na veřejnost prosakují zprávy, že by její „fanda“ nemusel být neplaceným celoplošně šířeným programem v DVB-T, ale naopak placeným kanálem na satelitu a v kabelu, jako je tomu u Novy Sport a česko-slovenské verze MTV. "

    Odpověď:

    ,,Pochybuji, že by se tu našel někdo, kdo by si jejich Novou Frndu koupil, když by byla např. placená v DVB-T, nic méně jako součast balíku s něčím jiným v DVB-S/C by to asi existovat mohlo. Ukryté za jiné může existovat prakticky cokoli. I když se zde vedly spory např. o AXN. Zdá se, že v Digi TV by zůstalo, v Free Sat by UPC Direct také... A není tedy jen jisté zda zůstane v CS Link nebo tedy zda ho po zániku CS Link převezme Sky Link, zdá se, že se k tomu nemají. No však uvidíme. Ale chci tím říci, že pokud se AXN udrží... A pokud se udrží i taková nehorázná karvina jako Nova Music - MTV CZ, tak by takovou dotaci z jiných programů a ukrytá v rámci nějakého balíku, přežila i ta Nová Frnda.

    Cituji:

    ,,Jediný, kdo skutečně má peníze, je Česká televize. A ta je rázem na koni, chystá dětský kanál a už rovnou mluví o dalším, regionálním. V pořadí již šestém. Není divu, že se to privátním televizním nelíbí."

    Odpověď:

    ,,Ano a proto ten soudruh vyslaný tam jako sabotér dělá vše proto aby ji od těch peněz hodně rychle ulehčil. Ostatně nevidím jediný důvod proč by ČT měla z pohledu veřejnoprávnosti dělat to, co může dělat komerčně soukromník. To je dle mne cesta zpět. Tedy odklon od kapitalismu a opět příklon k socialismu."

    Cituji:

    ,,Zatím křičí jen malá regionální studia, která by chtěla založit „Druhou veřejnoprávní síť“ a požadují zhruba čtvrtinu koncesionářského poplatku (35 ze 135 korun, které nyní musí každý koncesionář platit ČT)."

    Odpověď :

    ,,Toto pak je samozřejmě totéž. Tedy opět bolševičtí zloději vylézající z děr.
    Prostě nikdo by na to nedostal ani koruni ani oni. Ani by to nedělala ĆT. Je jediná správná možnost. Oni to budou dělat komerčně a pěklně za své. Není potřeba to platit ani jim ani ČT. Nevidím důvod jako občan proč bych měl být okrádán jimi a když ne jimi tak vzápětí ČT. Opravdu nepotřebuji informace o závodech hasičů v dolní lhotě a sjezdu králíkářů a slepic a chovatelů drobného zvířetstva v lhotě horní... A už vůbec ne informace o cechu zahrádkářů... Když mi to někdo dodá komerčně, s tím, že u toho bude reklama na sekačky na trávu nebo na výrobce králíkáren, prosím... Ale v poplatkách takové prasečinmy rozhodně vydržovat nemíním..."

    Cituji:

    ,,O to překvapivější jsou plány několika menších televizí na expanzi a celostátní vysílání. No, držme jim palce, ať jim to vydrží déle než nebohé TV Public."

    Odpověď : ,,Proč hned televizí ? Zatím se snad ví jen o Metropol TV, ne ? No a ta se může pokusit zaplnit díru po Z1.... Kdo další byl míněn ? Óčko ? U něj to není vůbec jisté... Pohoda TV ? Vždyť nic takového zatím nevysílá, nikde ani na netu, což už dávno mohlo.../ stejně jako desítky jiných, kteří tam vysílají / Regio ? Ten samý případ. Zatím tyto stanice NEEXISTUJÍ. Jen se hovoří o tom, že by možná, třeba, mohly někdy existovat. Metropol TV ta existuje a vysílá. Ano ta se může pokusit změnit z pražské stanice na celoplošnou stanici. Proč nebohá PUBLIC TV ? To spíše nebozí ti, kterým po Public TV zůstaly její dluhy, ne ? Jak je vidět tak se to úspěšně přejmenovalo na STIL TV a jako STIL je to dostupné jak v DVB-S na pozici 23,5°E tak v muxu ReVi na Liberecku na K32. Takže jakápak nebohá ? Public TV jako Stil jede vesele dál. Jen někteří se musí vyrovnávat s dluhy, které po ní zůstaly. A dokonce bych ještě i podotkl, že se setkávám s tím, že STIL je v některých kruzích velmi populární. Ale bylo mi řečeno, že si hrají jen jeho zvuk, tedy používají to jako rádio, protože se jim tam ty nacionalistické šlágry, kdy to jde ještě dál nežli rádia Blaník, Čas apod, prostě líbí. Ale obraz jsou děsné mazanice, mizerné bitráte, tak lidi začali požívat TV STIL jako rádio a jen si to hrají bez obrazu... Ale v každém případě to vesele vysílá. Na rozdíl od Z1, ETHNIC a dalších, kteří doopravdy úplně zkrachovali. Tak STIL alias PUBLIC TV jede dál."

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).