nevím zda jste se někdy v životě dostal do konkurence s někým, kdo má lepší podmínky, nežli jste měl vy. ČT tak zvýhodněna je, protože je povinně živena. Vše s čím pak "konkuruje" na trhu čehokoliv - nejen reklamy, ale i "tvorby", nákup přenosů, zpravodajství atd. je pak ovlivněno tím, že má "své jisté", tedy utrácí předen jistý rozpočet. Prostě pak nefunguje přirozená a efektivní poptávka/nabídka, cena na trhu. Zkuste někomu takovému konkurovat - jak píšu, třeba dodávat do obchodu brambory za korunu, jako dotovaní francouzští velkostatkáři, to neumí ani soudruh velkostatkář Veleba. Nebo si vezměte, jak ničí trh extrabuřty pro solární elektřinu.
Víceméně ač je jedna americká i když spíše by se dala označovat jako rumunská a druhá švédská, zdá se, že české chování se naučily velece rychle...
Tedy to... ,,... Pane Bože já nechci krávu, jen když chcípne sousedovi...."
To je velice české.... ...Pane poslanče, já nechci více času na reklamu, hlavně ji seberte ČT..."
Takže souhrnem, protože ČT je součastí nabídky a oni nechtěli a nedostali nic pro zlepšení svoje...Ale jen zničili divákům nabídku... A by to nemohla nabízet ČT...
Označil bych je za komunistické protirevoluční sabotéry a zbavil je licence. Tečka.
Tahle úvaha je spíš ideologická než logická. ČT samozřejmě neměla žádný důvod chtít nižší cenu za reklamu, tudíž nebyla výrazně levnější a trh neničila. Jen to byl další prostor, kam se dala reklama umístit, což Nově s Primou samozřejmě vadilo. Nyní ovšem zjistily, že jim to zas tolik nepřinese, protože určité diváky nejsou schopny oslovit. Výsledkem tedy je, že ČT ubyly peníze v rozpočtu, ovšem ke konkurenci se nepřesunuly.
Poněkud nechápu, kde stanice určené pro socky, balkánce a komouše berou tu drzost strkat svoje špinavé pracky do ČT ? To by se mohli tito nomádi pouštět za chvíli i do pay stanic atd. Já nevím, kde stále berou drzost toto celé nezývat trhem ? Přece nelze nějaká pofidérná balkánsko-bolševická media srovnávat s veřejnoprávní stanicí ?
Tady máme 3 druhy médií.
Veřejnoprávní ČT.
Placené stanice typu HBO, Viasaty atd.
A tenhle free odpad pro socky, který živí reklama.
Ale ať se laskavě tento odpad porovnává jen mezi sebou, tedy v rámci a kolonkách tohoto odpadu.
Tedy nemá to co lézt do zelí ani veřejnoprávním stanicím.
Ani placeným stanicím.
Čili je jim lautr hovno do reklamy u ČT a je jim lautr hovno do reklamy u PAY stanic !!!
Ať si soutěží laskavě mezi sebou. tedy na svém vlastním hnojišti !
inzerenti měli reklamou pokryté cílové skupiny na Nově i Primě i v době, kdy vysílali reklamu i na ČT a tedy logicky nebyl důvod reklamu na Nově a Primě nějak masivně navyšovat.
Hlavním účel likvidace reklamy na ČT nebylo přetáhnout inzerující, ale cílem bylo především vyřadit z reklamního trhu netržní subjekt, kterým ČT byla. Je to jako byste měli konkurenta, který je pro zákazníky výrazně levnější, protože je zároveň na rozdíl od Vás dotován - a tím ničí ostatní a celý trh. Jistě by to podrobně vysvětlil soudruh velkostatkář Veleba, jenže ten "chce taky" na rozdíl od Novy a Primy, které správně žádaly, aby dotovaná ČT z trhu zmizela.