Pixmanii jsem objevil loni, kdyz jsem kupoval kameru. Vidim, ze obavy z online obchodu ve Francii (bez pobocky v CR) jsme meli stejne. Taky jsem to risknul a byl jsem spokojeny.
Jen dodaci lhuty byly horsi, ale to mohlo byt zpusobeno komunikaci mezi bankami.
Apropos, reklamace se diky Evropske zaruce odbyva (prvni rok) ve kteremkoliv znackovem servisu v CR.
Proč by taky někdo dobrovolně platil DPH za něco, za co ji platit nemusí? :-) Jediný důvod, proč ji platím u nás, je ten, že mi bez uhrazení DPH odmítá obchodník vydat zboží (Jo, zkoušel jsem to. Jejich chyba, když uvádějí ceny bez DPH :-))
nic ve zlem, ale dle mych zkusenosti je i se zarukou u ceskych obchodniku mensi jistota nez u renomovanych zahranicnich bez zaruky. a proto ja ty ceske rozhodne podporovat nechci. at se cesti obchodnici nauci delat to poradne nebo at zkrachujou pod tlakem zahranicni konkurence. jsem perfekcionista, ne nacionalista.
Ja jsem se na zaruku z EU ptal i na SOS a bylo mi sdeleno, ze v soucasne dobe takova dohoda o Evropske zaruce neexistuje. Muzu se zeptat, kde jste se to dozvedel? Chci si totiz zrovna koupit venku autoradio, samozrejme podstatne vyhodneji nez v nasich online obchodech. Dekuji.
To neni zadna dohoda. Nic nenuti vyrobce poskytovat celoevropskou zaruku. Ovsem pokud uz zaruku po cele EU deklaruje (dnes vetsina vyrobcu), tak je POVINEN zaridit aby se vztahovala i na nove zeme. Prave to bylo postihovano, nesplneny slib o celovevropskem zarucnim kryti.
Clovek nesmi byt meky. kamos mel problem s notebookem jednoho svetoznameho vyrobce, a v ceskem autorizovanem servisu nechteli to vzit (tvrdili, ze nejde o vadu ale o konstrukcni vlastnost). Stacilo mu zavolat do americke centraly a ledove zdvorilym zpusobem se otazat jestli ho mohou v CR odkazat na nejaky autorizovany servis, ktery nedela znacce ostudu.
Naprava byla zjednana okamzite, a i pomstychtivosti bylo ucineno zadost.
V CR to porad jeste funguje jako na divokem vychode, ale materske firmy sidlici v civilizovanem svete si obcas dokazi udelat poradek.