Vlákno názorů k článku Ze kterého vyhledavače přichází nejvíc lidí od Martin Kopta - 1. Poměry na serverech s placenou reklamou ve...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 3. 2004 19:11

    Martin Kopta (neregistrovaný)
    1. Poměry na serverech s placenou reklamou ve vyhledavačích se liší od globálních statistik, to je samozřejmé. Ale vůbec nechápu, proč mám z přečtení pocit, že to považujete za chybu zveřejněné statistiky. To prostě není žádná chyba, to je fakt.

    2. Za výstupem Navrcholu je určitě politika, a to politika podávat zákazníkům nezkreslené informace.

    --

    Ztráty v měření tečkou jsou podobné jako u ztrát v měření bannerových kampaní pomocí redirectu. Představte si, že když srovnáte statistiky ze svého logsouboru, statistiky z databáze svého reklamního systému, z databáze reklamního systému, u kterého jste kampaň objednali, a statistiky z databáze média, kde se kampaň protáčí, čísla se budou dost podstatně lišit (a klesat směrem od média k vašemu logsouboru).

    Dokonce když umístíte kód Navrcholu na začátek stránky, doprostřed a na konec, čísla se budou směrem ke konci stránky snižovat. Někdy jsem sám překvapen, jak rychle jsem s to stisknout [Esc] nebo [Backspace].
  • 16. 3. 2004 18:50

    Jirka Lahvička (neregistrovaný)
    Ztráty VŠECH obrázkových počítadel jsou cca 20 procent oproti počtu odeslaných stránek serverem.
  • 16. 3. 2004 10:17

    george (neregistrovaný)
    No ja pouzivam casto u svych klientu(nebo se to snazim prosadit) www.pocitadlo.cz .Tam mam vyzkouseno ze se zobrazi a zapocita jakykoliv proklik. Nevyhodou je,ze je ten jejich servr pres den nejaky pomaly :o( Takze pak presne vidim jaky uspech ma dana kampan, nebo zviditelneni a vzdy vim ze ty cisla nelzou.
  • 16. 3. 2004 1:36

    Milan Hronec (neregistrovaný)
    každé takovéto srovnání bohužel vázne na zásadním problému a tím je relevance zdroje . já jsem co se týče technické problematiky uplná lama , ale mám k dispozici údaje které nemáte třeba Vy . V současné době má firma kde dělám obchodního ředitele cca 5000 běžících kampaní rozstrkaných různě na internetu zaměřených převážně na nějakou formu upřednostnění na klíčové slovo . Běžně zákazníkům dáváme statistiky úspěšnosti kampaní . A běžně řešíme jak je možný , když si zákazník přes svůj zaplacený odkaz udělá sám přístup , nebo mu ho udělám já , ve slavných statistikách navrchol , nebo toplist a dalších se mu to nezobrazí . Důvod je nasnadě , tyto systémy nezapočítávají zřejmě všechno a každý systém používá jinou metodiku - jestli jsem to napsal správně :-) . Další problém může být v tom kolik ze zapojených serverů používá placenou inzerci a kde . Vůbec mě připadá že všechny různé statistiky které jsou k dispozici , včetně iauditu , nejsou nic jiného než politika . Rád už bych se dožil doby , kdy budou k dispozici čísla na které se dá spolehnout . Pro nás obchodní firmy a naše zákazníky a koneckonců i pro portály by to byl konečně posun směrem dopředu .
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).