Naše společnost momentálně předplacené karty nenabízí. V případě, že máte zájem o prodloužení Vaší stávající smart karty,
napište nám prosím její číslo. Další informace Vám budou následně poskytnuty telefonicky.
Děkujeme za pochopení a trpělivost.
V případě Vašich dalších dotazů můžete využít kontaktní formulář na http://cz.upcdirect.com v sekci Klientský servis. Můžete také volat na telefonní číslo 222 999 900 každý pracovní den od 08:00 do 22:00 a přes víkend od 10:00 do 22:00
Také už jsem slyšel dnes od jedné sat firmičky, zde v městě, že je velmi těžce přetížená a absolutně nestíhá. Zdá se, že všichni zákazníci UPC direct, dokud jim to chodilo z Astry, na to velmi vesele prděli a vůbec se tím nezabývali. Zajímat je to začalo, až ve chvíli, kdy jim to začalo zhasínat. A to UPC Direct rozesílalo všem letáčky s návody, jak to mají přetočit a s telefoními čísly, kam majít volat, pokud by to nezvládli sami. Takže sranda klasická. Prostě většina, to nechala na poslední chvíli a teď čumí, co se děje. Respektive nečumí. Hehehe.
No to v naší hospodě mají UPC direct, ale majitelem upc je společnost Chance. Doteď parabola nebyla přetočena. A volání na UPC nepomohlo a od společnosti Chance byla odpověd, že se to řeší. Že toho mají hodně. A zitra je na CT4 fotbal a na Astre to už není. Takže hledám jinou hospudku.....