Vlákno názorů k článku Zelená vlna Českého rozhlasu spustila nové call centrum od horstfuchs - Dopravní informace v našich rádiích jsou pouhým doplňkem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 11. 2016 8:24

    horstfuchs

    Dopravní informace v našich rádiích jsou pouhým doplňkem pro posluchače (mimo ČRo1, Impuls, Beat). Obsah vstupů je vedení stanic opravdu většinou jedno. Je to obchodní produkt za který se cáluje. Nic víc.

  • 15. 11. 2016 17:33

    ivoce

    V této zemi vysílá stovka rádií a každé nabádá řidiče aby volali jim. Takže informace kolikrát rychlejší než od policie se pak dostane jen od posluchače dané stanice, který zrovna v místě je, a jen těm, kteří zrovna tu stanici poslouchají. Roztříštěnost a efektivita nula. Ideální by byla jediná centrální linka i pro posluchače a všechna rádia. Ta by mohla ucelené informace využívat, samozřejmě za poplateček, ale mělo by to smysl pro všechny. Myslím, že v některých zemích to tak funguje. Poslechovost dopravní zpravodajství až tak nezvedá.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).