Michal Žilka: Chceme vytvořit řešení, které hledá potřeby koncového zákazníka

20. 10. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Autor: 322915
20. 10. 2005

Zákazníkovi nestačí v současné době sednout si pasivně k televizi a jenom se dívat, řekl dnes Michal Žilka, ředitel business development na semináři o digitalizaci v Senátu. Český Telecom (ČTc) provozuje Multiplex C, v rámci něhož nemohl z legislativních důvodů vysílat obsah. Nyní si mohou diváci multiplexu naladit hudební program Óčko, a to včetně první interaktivní služby pro digitální televizní vysílání v ČR. Diváci mohou hlasovat v hitparádě pomocí set-top-boxu, který má připojení k Internetu pomocí zpětného kanálu, prohlásil Michal Žilka. ČTc už také laboratorně vyzkoušel vysílání ve standardu DVB-H.

Autor článku

Autor pracoval do ledna 2011 ve zpravodajství TV Z1. V redakci DigiZone.cz působil od startu v říjnu 2005 do dubna 2008 jako redaktor, pak i zástupce šéfredaktora.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).