Tak víš jak, teď už program neutáhneš jen s reprízama a vykopávkama, takže se musí trochu investovat a tudíž ti pak zbyde méně financí pro sebe. Vem si třeba Novu, ta má program vyskládaný z repríz béčkové tvorby, takže ušetří, ale sledovanost ji z dřívějších 50% klesla skoro ke 25%. Hold je to už těžší uspokojit českého diváka a zadarmo to už nepůjde. Jinak jsem rád, že sis užil víkend :)
Vsak investovali do nikdo nevi ceho :-) asi do pruzkumu, marketingu a lobby... priste zakazat vsem vysilani reklamy a tu venovat pouze Prime :-) a mladym vymitit hlavu v podobe Cool. Proc se vzdelavat nebo chodit do klubu na koncerty, kdyz tady mame Primu Cool :-)) Jeste ze neznam nikoho tak dementniho!
Ale byl to náročný víkend, nejdříve rozloučení s paní Jiřinkou, potom pochod ulicemi...... a k tomu mě ještě Prima zlepšila náladu svým hospodařením ;-)
Při příjmech 2,3 miliard Kč je zisk pouhých 120 miliónů Kč hodně tragické číslo. Už se nedivím že Prima na letošní podzim prohrabala po vzoru konkurence archív, oživila veterány TV zábavy, nebo na 3 kanálech pořád dokola opakuje ty samé seriály. To Nova dokáže generovat jinší zisk.