Majitel webu potažmo internetové domény se smluvně zavazuje vždy podle smliuvních podmínek ! Je otázkou jakých od koho a odkud.
Je jedno odkud jde obsah projekce pokud bude vadit sousedům. V očích sousedů je šiřitelem obsahu projekce > majitel domu a né smluvni vztah se zadavatelem (zprostředkovatelem)
Ano, protože je billboard na baráku napevno přidělán.
Na webu ovšem šiřitelem reklamy nejste, protože "billboard" je někde jinde a do stránky je toliko embedovaný. Je to zhruba totéž, jako byste měl na baráku promítací plátno, na nějž by byla reklama promítána odjinud. Za něco takového nelze mít objektivní odpovědnost.
Opravdu jsem šiřitel, pokud umožním reklamnímu systému zobrazovat u mě reklamy?
Pokud to přirovnám do neelektronické podoby: Mám barák, na kterém billboardové agentuře pronajmu prostor zdi, kam si přidělá billboard. A na něm si sama prodává reklamní prostor. Jsem já, jakožto majitel baráku, šiřitel té reklamy?