Ony ty Erlangy v JTS jsou dobre akorat tak na statistiku - pokud je rekneme uspesnost 90 procent a ja behem tydne budu volat 100x z cehoz 50x po sobe neuspesne na urcite cislo co si pomohu? Pokud koncovy bod neni v ramci meho poskytovatele JTS nevymuzu na nem vubec nic... - stejne je to i u ISP a s NEZMERITELNOU pomalosti zdroje...
A uprimne, kvalita a rychlost vytaceni nekterych ceskych TELCO operatoru je .... - zeptejte se jejich zakazniku - u CTc jste mel hovor pres republiku spojen pomalu rychleji nez jste tukal cisla... (mluvim ted o stavu rekneme 2 roky zpet, ne na zacatku 90.-tych let).
Obecne jsem zastancem tvrzeni, ze zakaznik je prakticky neomezeny pan a v pripade, ze mu sluzba nevyhovuje, ma v ruce velmi padny argument (vypoved smlouvy).
Zakaznika laika nikdo nezbavi odpovednosti za jeho rozhodnuti. A mimochodem, nezapominejte na to, ze v Internetu muze rychlost komunikace ovlivnovat take druha strana nebo cizi mezilehla sit (a to ani nemusite mit na stole gigabitovou pripojku).