Článek řešít především technické parametry a programovou nabídku. Bohužel chybí zmínka, že ta "firma" má naprosto tragickou zákaznickou podporu. Já měl jejich službu cca rok před pár lety. Něco jako reklamace u nich neexistuje, pošlou vás s tím do .. ano tam.
Do dneška si pamatuju vyjádření k mé reklamaci na nefunkční přijímač který dodali: ".. kontrolou jsme zjistili, že satelitní signál k vám byl odesílán v pořádku, reklamace se zamítá..".
Mám opačnou zkušenost. V nedávné době jsem musel v krátké době po sobě reklamovat oba Humaxy, kterým odešly zdroje. Nebyl problém se dovolat na infolinku. Během chvíle mě přepojili na operátorku, která můj požadavek postoupila technikovi. Ten mě kontaktoval a do tří dnů kladně vyřídili moji reklamaci. První technik vyměnil kus za kus a vyúčtoval si "servisní poplatek". Druhý vyměnil zdroj a nic si nevyúčtoval.
Jenže to jste měl jen štěstí v jejich pochybném systému techniků. Alespoň v mé době byl technik externista so shrábnul provizi za instalaci a pak měl pramalou motivaci cokoliv opravovat nebo měnit. V takovém systému je spíš štěstí pokud technik dělá něco co dělá nejspíš zadara ve svém volném čase.
Mimochodem ta citace co jsem psal mi přišla jako oficiální vyjádření k reklamaci po X jebacích telefonáctech a několika jebacích dopisech..