Změny v měření televizní sledovanosti, aktuální výsledky poslechovosti a novinky na webech televize Prima

12. 8. 2017
Doba čtení: 4 minuty

Sdílet

TÝDENNÍ REVIZE – Jak ovlivní zařazení odložené sledovanosti prodej reklamy? Která rádia si polepšila? A co připravuje internetové oddělení televize Prima?

Kdo vydělá na úpravě peoplemetrového měření?

Oficiální „televizní měna“ tak bude od září definována jako součet televizní živé a odložené sledovanosti z nultého až třetího dne (Živě + TS0–3). Kromě živé sledovanosti bude tedy obsahovat i data odloženého sledování za první tři dny po odvysílání pořadu, a to nezávisle na způsobu sledování. Nehraje tedy roli, zda diváci použijí funkci TimeShift na televizorech se set-top boxy, nebo pevným diskem, ruční nahrání pořadu, popřípadě zda využijí archivy poskytované svým distributorem televizního signálu, nebo prostřednictvím technologie HbbTV. 

Vydělají televize na změně metodiky měření sledovanosti? Pokud budou zadavatelé souhlasit…

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).