Vlákno názorů k článku Změny v mobilní přenositelnosti: ze zkrácení je u Vodafone naopak prodloužení od Ostravak - Nyní v červnu 2014 jsem chtěl odejít od...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 6. 2014 14:48

    Ostravak (neregistrovaný)

    Nyní v červnu 2014 jsem chtěl odejít od Vodafone k jinému operátorovi. Mám předplacenou sim kartu.
    Celkově jsem volal 4x.Poprvé jsem nevěděl administrátorské heslo.
    Po druhém volání ,když jsem si heslo dohledal,řekli mi,že je to špatné heslo.Přitom do vodafone samoobsluhy jsem se dostal a admin. heslo funguje.
    Po třetím volání chtěli po mě datum posledního dobytí kreditu :-) Jak si mám pamatovat,který den a měsíc jsem naposledy dobil kredit??? Prostě ČVOP kod mi neřekli a tím to pro šmejdy vodafonské končí. Takže kartu přestřihnu a už nikdy více vodafonské šmejdy.

  • 9. 9. 2013 15:51

    Martin Kašík (neregistrovaný)

    Mám podobnou zkušenost. Jsem klient s tarifem ČD tarif Nabito 350, tedy žádné závazky apod. Schválně jsem čekal na 1.9.2013 kdy přenos má trvat 4 dny.

    Zavolání na linku Vodafone, chci pryč a chci ČVOP. Ano samozřejmě, není problém, přepojím vás na oddělení, kde vám ČVOP vygenerují. Po chvíli, je nám líto, nikdo to tam nebere, zavoláme vám do 4 dnů zpět (první zdržení jsou tedy 4 dny). Volají tedy po 4 dnech zpět, prý proč chci odejít, když mám tak výhodný tarif.. já říkám minuta hovoru za 1.30 Kč není moc výhodná.. OK, tedy, číslo vám vygenerujeme, ale bude platné až po měsíci, respektive 4dny před koncem dalšího zúčtovacího období. Ptám se, to jako fakt nejde ukončit ihned? Prý ne, je to ve všeobecných podmínkách. Tak ok, číslo vám pošleme v SMS. A co myslíte, došlo mě ČVOP přes SMS? Ano správná odpověď, nedošlo.

    Vše je to o tom, jak to odcházejícímu zákazníkovi co nejvíce znepříjemnit. Fakt jsem zvědav kolikrát tam budu ještě volat, aby to číslo poslali.

  • 9. 9. 2013 16:04

    Lol Phirae (neregistrovaný)

    Pane Kašíku, s VF nelze jednat asertivně, ale pouze nasertivně. Na jakýkoliv podobný pokus reagovat odmítavě a trvat na okamžitém vyřešení. "Nikdo to tam nebere" mne v pracovní době nezajímá.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).