Nyní v červnu 2014 jsem chtěl odejít od Vodafone k jinému operátorovi. Mám předplacenou sim kartu.
Celkově jsem volal 4x.Poprvé jsem nevěděl administrátorské heslo.
Po druhém volání ,když jsem si heslo dohledal,řekli mi,že je to špatné heslo.Přitom do vodafone samoobsluhy jsem se dostal a admin. heslo funguje.
Po třetím volání chtěli po mě datum posledního dobytí kreditu :-) Jak si mám pamatovat,který den a měsíc jsem naposledy dobil kredit??? Prostě ČVOP kod mi neřekli a tím to pro šmejdy vodafonské končí. Takže kartu přestřihnu a už nikdy více vodafonské šmejdy.
Mám podobnou zkušenost. Jsem klient s tarifem ČD tarif Nabito 350, tedy žádné závazky apod. Schválně jsem čekal na 1.9.2013 kdy přenos má trvat 4 dny.
Zavolání na linku Vodafone, chci pryč a chci ČVOP. Ano samozřejmě, není problém, přepojím vás na oddělení, kde vám ČVOP vygenerují. Po chvíli, je nám líto, nikdo to tam nebere, zavoláme vám do 4 dnů zpět (první zdržení jsou tedy 4 dny). Volají tedy po 4 dnech zpět, prý proč chci odejít, když mám tak výhodný tarif.. já říkám minuta hovoru za 1.30 Kč není moc výhodná.. OK, tedy, číslo vám vygenerujeme, ale bude platné až po měsíci, respektive 4dny před koncem dalšího zúčtovacího období. Ptám se, to jako fakt nejde ukončit ihned? Prý ne, je to ve všeobecných podmínkách. Tak ok, číslo vám pošleme v SMS. A co myslíte, došlo mě ČVOP přes SMS? Ano správná odpověď, nedošlo.
Vše je to o tom, jak to odcházejícímu zákazníkovi co nejvíce znepříjemnit. Fakt jsem zvědav kolikrát tam budu ještě volat, aby to číslo poslali.