Tak jsem se dnes pokusil taky přenést číslo od Vodafone. Zavolal jsem na infolinku a všechno prý OK, potvrzení vám pošleme na kontaktní e-mail. Za chvíli dorazilo potvrzení na *starý* e-mail a ne na ten, co mám už měsíce nastavený jako kontaktní. Ovšem s datem přenosu mezi 29.9. (září) a 8.11. To mě samozřejmě naštvalo a asi za hodinku jsem jim volal znovu, že když oni takhle, tak já chci pryč komplet i s ostatními čísly. Asi půl hodiny jsme se dohadovali, mj. protože nejbližší termín uvolnění je 29.10. (října!). Prý předtím udělal kolega chybu... První kód mi u nového operátora háže chyby, tak doufám, že to jen zatím někam nedošlo a nebudu tam muset volat ještě jednou, protože to už bych byl asi sprostý...
Mám už všechno na nulových paušálech, takže ze mně nebudou mít ani korunu, ale chci od nich co nejrychleji (a poslední číslo radši zruším, než ho mít i zadarmo v šufleti, nechci s nimi mít nic společného!)