Vlákno názorů k článku Změny v mobilní přenositelnosti: ze zkrácení je u Vodafone naopak prodloužení od Eva - Dneska jsem volala na vodafon pro zrušení tarifu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 9. 2014 19:44

    Eva (neregistrovaný)

    Dneska jsem volala na vodafon pro zrušení tarifu (bez smlouvy). Chci zrušit tarif a přejít jinam s přenesením čísla, opravdu si budu muset počkat na další zúčtovací období, než mě pustíte? Ano. Hm a když mi to předěláte třeba na nulový tarif, tak je podmínka stejná? Ano, nulový tarif je taky tarif. OK, a když to změníme na předplacenku, pak mě pustíte hned? Ano , to můžete odejít hned. Výborně, není tam podmínka dobíjení kreditu? Ne není. Tak mi to přehoďte na předplacenku a pošlete ČVOP. Do 2 minut jsem byla na předplacence, ČVOP s dnešním datem přenosu přišlo také hned. Celé to bylo otázkou 5ti minut, když pominu čekání na spojení s operátorem a čas strávený přemlouváním, proč chci odejít.

  • 20. 10. 2014 14:16

    Mamlaso

    Dobrý den,

    řeším naprosto totožný problém, převod 2 SIM od Vodafone, bez smlouvy, s paušálem (nulovým a Odepiš) k jinému operátorovi. Vodafone dělá obstrukce, nesmyslně to protahuje, termín si stanovili na 4 dny před koncem následujícího účetního období (takže mám čekat ještě měsíc a půl) a není s nikým u nich řeč o zkrácení této lhůty. Zkusil jsem to po Vašem vzoru obejít přepnutím na předplacenky, ale narazil jsem - po změně tarifu na předplacený se SIM stanou neaktivními a prý by bylo nutno je aktivovat dobitím kreditu minimálně 200,- Kč. Což se mi samozřejmě nechce platit, neboť by ten kredit kvůli přenosu hned propadl. Docela by mě zajímalo, jak jste toto obešla, rád bych už celý Vodafone kopnul do zadku a ty dvě podělané SIMky převedl. Když tak prosím mail na kotas.petr@gma­il.com

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).