Ještě v předchozím zaměstnání jsem vložil 2500 zaměstnanců celosvětové firmy do bcc. Použil jsem Exchange klienta, ač standardem firmy byl MS Mail.
Katastrofa byla dokonána, když tento mail dorazil adresátům, zpráva měla tak velkou hlavičku, že MS Mail zprávu nezobrazil. To by zase až tak moc nevadilo, ale on už nezobrazil žádnou další, která přišla potom.
MS to řešil v Redmondu a našel "geniální" způsob. DOS klient MS Mailu, který nikdo nepoužíval, uměl tu zprávu zobrazit - uživatel ji mohl smazat a při dalším přihlášení do pošty to bylo OK.
Ale víte, co znamenalo za problémy rozeslat 2000 x 3 diskety s manuálem, co a jak dělat? Dnes už to hodnotím s humorem, ale sabotáž byla to nejmírnější slovo, které jsem slyšel... Ale znal mě v té firmě naprosto každý, včetně mezinárodního vedení.
To jste posilal 6000 disket? (nedokazu si to predstavit, to musi byt minimalne tyden prace)
Navic nevim, proc byste mel zrovna vy osobne resit problemy Microsoftu. Pokud maji bug v maileru, meli by si zjednat napravu sami (navic poddimensovana pole a overruny jsou dost skolackou - a velmi nebezpecnou - chybou)
PS: Mozna jste take myslel Cc misto Bcc, to by se adresatum do hlavicek nedostalo.