Špatně se na to pan Antoš kouká. Zapomíná totiž, že reklama vždy nemusí být určená pro koncové uživatele produktu. Co když je určená pro ty, kteří Mediatel živí. Tedy pro firmy, které si ve Zlatých stránkách kupují reklamu. Stejně tak byla zaměřená televizní kampaň Seznamu (ta na katalog se psem jak hraje na kytaru).
Takže tentokrát je M.Antoš vedle jak ta jedle.
Jasně. Reklamu přeci vyrábí reklamní agentura a jejím klientem je Medianěco, který zastupuje jeho management. Mno, takže s touhle logikou je ta reklama mířená na management Medianěco.
Mimochodem, Zlaté stránky se opravdu asi potýkají s konkurencí obchodníků portálů, kteří objíždějí zemi a tvrdí, že narozdíl od Zlatých stránek, počítač mají obvykle lidé při ruce, když něco hledají -- a stejně se volá mobilem. A lidé obvykle neumějí v telefonním seznamu pořádně hledat, takže reklama vázaná na klíčové slovo nebo kategorii katalogu je lepší volba než inzerát na papíře, jehož úspěšnost jde také hůře sledovat (pokud nemáte víc telefonních čísel a nesledujete, přes které lidé volají).