Zaujalo mě jak se rychle iDNES stal dvojkou ve zpravodajství. Na to jak dlouho tu byl a měl možnost se připravit na konkurenci to projel na plné čáře. Stačilo pár měsíců - necelé 3 (pokud se nepletu), tedy 1/4 roku .....
V iDNESu si můžou už jen říkat: Svět už nikdy nebude takovým jakým býval.
podle me si za to idnes muze samo. hlavne ta struktura je naprosto idiotska, uvodni stranku (www.idnes.cz) ma idnes mnohem horsi, nez novinky. neobsahuje zadne poradne informace, proto je lepsi pouzivat jako uvodni zpravy.idnes.cz, ale kolik lidi to dela? zase na druhou stranu, v te ceske bide ma idnes mnohem lepsi zpravodajskou uroven, napriklad ty online reportaze, to je dobry napad a na novinkach se sice o neco podobneho snazili taky (volba prezidenta), ale vysledek dopadl dost zalostne. naproti tomu, nektere reportaze idnes (mmf, povodne, nato atp.) jsou jiz temer legendami ceske online zurnalistiky.
Jo a ze na idnes stravi uzivatel vice casu - bodejt by ne, nez se mu nactou vsechny ty obrazky a reklamy a nez se v te hruze zorientuje. Z hlediska zpravodajskeho je idnes celkem uchazejici, ovsem z hlediska designerskeho a technickeho je to primo odstrasujici priklad.
Domnívám se, že činíte ukvapené závěry. iDnes kromě toho, že má dvojnásobný uživatelský čas, má také dvojnásobný počet zobrazených stránek. A při pohledu na meziměsíční vývoj návštěvnosti zjistíte, že Novinky iDnes nepřipravily o uživatele.
Takže jistě, Novinky úspěšné jsou, ale iDnes je jednička na trhu.
Ono je vcelku jedno kdy o iDnes budeme mluvit jako o jedničce v čase minulém. Lze to i nyní. Podstatnější je zdali iDnes umí vydělávat peníze a to ej ta moje temnější obava.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).