Osobně bych viděl tah úplně jiný a psal jsem to i Primě. Proti větrným mlýnům se bojovat nedá, ani dlouhodobě (možná v 10 let). Navrhuji posunout zprávy na 20:00. 90% pořadů na nově nezačíná při reklamách před 20:15. Co tím Prima docílí? Zabije 2 mouchy jednou ranou.
1. Na reklamy se dívá málokdo, to si radši zapntou zpravodajství
2. Tím, že lidi přepnou na zpravodajství v době, kdy dává Nova reklamy, musí Nova tyto reklamy zlevnit a přijde o část příjmů.
3. změnil bych komplet koncepci zpráv na Primě stylem často a krátce. Například bych dal jednou za dvě hodiny 5minut a ve 20:00 bych dal vše podstatné za den, reportáže max 1 minutu a propagoval bych to stylem. S Primou Vám během dne nikdy nic neuteče.. a klidně bych během dne používal i jezdící lištu jako ČT24. Pokud chce Prima bojovat, musí být jiná, nemá cenu napodobovat ČT nebo NOVU
+1 Rodinna pouta, nebo jak se to ted jmenuje, by byla od 19:00 a zpravy od 20:00. Naprosto idealni ;-). A co kdyby mela zpravy az ve 21:30. Proc ne? Pouzitelnych modelu je spousta. Fakt je ale ten, ze ten kdo se tady opici je CT, nikoli Prima. A obavam se, ze jeste mnohem vic nez zpravy na Prime to odneslo regionalni zpravodajstvi na CT1 od 19:25. Vzdyt ta pulminutova prestavka je vzdycky skoro jako vyzva k prepnuti na Novu. :-(
Tak s tím regionálním vysíláním na ČT je to 100% pravda. Kromě lidí, kteří na Novu nekoukají z principu vidí regionální zpravodajství jen ti lidé, kteří jsou přímými aktéry reportáží a jejich početné rodiny:-)
Ale je pravdou, že modelů, jak zvýšit sledovanost zpráv je mnoho a jakýkoliv jiný bude lepší než současný. Občas stojí zato ustoupit. V delším období si nemyslím, že při správně nastaveném modelu by to byla známka slabosti, nebo malé odvahy či výdrže s trpělivostí:-) Jak se říká mouodřejší ustoupí a naopak mu to může přinést daleko větší úspěch. Jen mít trochu odvahy....