Pokryti TV Nova (tedy i maximalni potencialni divacky zasah) tezko premuze jakakoli jina TV stanice i kdyby mela vyrazne lepsi program. Pokud ma Prima zasah vice nez tretinovy, stale by byla pri srovnatelnem pokryti de facto vitezem. Abych se neopakoval, vice viz http://www.digizone.cz/aktuality/nove-zpravy-na-prime-videlo-14-milionu/51903/vlakno/#o51903
Mimochodem, nemaji na Novinkach moznost vytvorit cilovou skupinu 15+, kteri ovsem maji moznost kvalitniho prijmu TV Prima i TV Nova? To by bylo urcite korektnejsi cislo.
Taky to tvrdím pořád. Kvalitní pozemní příjem je základem pro dobrou sledovanost. K tomu kvalitní program a je vyhráno. Je pravda, že na to, co je kvalitní program má každý člověk jiný názor. Divím se tedy Primě, že pokud chce mít sledovanost, že se víc nesnaží o co nejrychlejší rozšíření DVB-T signálem. A to vůbec nemluvím o jejich zoufalém pokusu o vysílání 16:9 ( sobotní Autosalon ). Je hezké, že předtím odvysílají upozornění, aby si lidé s TV přijímačema 4:3 přepli z 16:9 na 4:3, ale jak, když žádná 4:3 TV nic takového nemá ? A tak u autosalonu máme protáhlý ksichty na obrazovce a i sporťák vypadá jako traktor. Když 16:9 zvládá ČT, tak proč ne Prima, že ? A pokud 16:9 nezvládají, ať ho radši nevysílají.
Méďo jsi na velkém omylu, co se týká ručního přepínaní formátu na 4:3TV. Vyhrab ze šuplíku návod k ovládání tv přístroje a neplácej tu nesmysly. Většina přístrojů tuto funkci umí. Tečka. Co se týká zpráv Nova vs Prima, je mi to šumák, už několik let sleduji zprávy ČT. Bulvární a senzachtivé zprávy typu Blesk mě nějak neberou. U mě by asi podle peoplemetru splakali obě komerční tv nad výdělkem.
Při DVB-T "masakru" na Domažlicku jsem navštívil cca 500 rodin a skoro každá druhá TV toto uměla. Funkce se nazývá "aspect mebo Ratio" a u cca 1-5 let starých TV (těch je většina) to krásně šlo.
Dobre vite, ze ta jizdenka byla jen jedna a uz vubec nebylo v podminkach teto "souteze" receno, ze na dlouhych 15 let (a mozna i dele) zadna dalsi vlak vypraven nebude, protoze vycurany cestujici s tou jednou vsechny dalsi zablokuje, aby si mohl v kupe natahnout nohy ;-).
Nikoli. Koleje jsou dany a dalsi extenzivni vyvoj neni mozny. Maji-li mit cestujici moznost volby, je nutne zmenit harmonogram, podle nehoz se na nich budou moci prohanet i dalsi (asi mensi, ale treba nove, neopryskane a s hezcimi pruvodcimi) vlaky.
Vidite, a to je prave ten omyl. Lide totiz chteji na kolejich vice vlaku a pokud mozno hned (vcera bylo pozde). Zadny harmonogram nastesti neni takove dogma, aby ho nebylo mozne zmenit. Navic nas k tomu nuti i EU. To vite, lehke to nebude, pro nikoho...
Ono to s temi smlouvami nebude az tak horke (dohoda o vlastnictvi kmitoctoveho spektra by se pri trose pravniho povedomi jiste dala zpochybnit). A pokud ne, bud odskodnit (nejspis ale tentokrat z rozpoctu EK, ktera cesky stat ke zmene harmonogramu pravdepodobne zavaze) nebo (po cesku) vyfackovat :-)).
Ze dalsi jizdenka na stejny vlak uz nebude muselo byt kazdemu vic nez jasne. A ze si chce nekdo vypravovat dalsi vlaky? To je jeho problem jestli a jak si zajisti koleje...
Ano, chtit samozrejme muzou.
Harmonogram jiste neni dogma, platne smlouvy ano. Samozrejme zada-li si to lid je mozne je jednostranne vypovedet a druhou stranu patricne odskodnit ... to vite, nebude to lehke, ale zada-li si to lid ... hlas lidu, hlas bozi, ze :)