na palmovce je panika, jaká už DLOUHO nebyla... původní kreativní tým odmítl dělat pro Primu vlastní talent, Prima doteď nemá vyvinutý nový dramatický formát, který by mohla nasadit do vysílání, Máme rádi Česko vypadá z pilotního natáčení jako trapas desetiletí a teď se k tomu přidaly katastrofální výsledky sledovanosti a každodenní stěžování si zadavatelů kvůli nesplnění vložených očekávání.... dalo by se pokračovat
tak pokud umis cist CT1 je stale druha. i v minulem tydnu,kdy mela diky vysilani o Klausovi slabe dny Primu F porazila, i kdyz tesne! Prima F je od prosince stale trojka na trhu. jak jinak taky kdyz v utery a sobotu ma hlavni porad kolem 10% podil na trhu, ve ctvrtek 5% a o patku a nedeli radsi nemluvim, Prime ve 20:15 funguji jen Cesty domu! Prima pripravila sladke jaro ne divakum, ale Nove a CT, ktere jako skupiny pred Primou o 6 % vedou(viz. sledovanost za minuly tyden)
A proč by nemohla JOJ udělat Česko Slovensko má talent sama pro sebe? Není přece takový problém, udělat kromě castingů na Slovensku i jeden nebo dva castingy v Česku. Minimálně v jednom případě se v minulosti u slovenských talentových soutěží stalo, že byl casting i v Česku, jednalo se tehdy o casting do hudební talentové show "Elán je Elán", a kromě několika slovenských měst proběhl jeden casting i v Praze, dokonce jeden český soutěžící se dostal až do velkého finále, a přitom to byla kompletně slovenská show. Takže nevidím důvod, proč by samotná JOJ nedokázala zorganizovat nějaký ten casting v Česku. Vlastně by se toho ani tak moc nezměnilo, castingy by byly v Česku i na Slovensku, a pak by se pokračovalo přímými přenosy na Slovensku, tak jako v minulých dvou sériích. Akorát by se možná změnila porota a moderátoři (i když třeba by si JOJ dokázala zajistit stejné porotce a moderátory jako dosud) a čeští soutěžící by byli v nevýhodě, že pro ně nemůžou hlasovat čeští diváci v přímých přenosech (i když to by teoreticky určitě zvládla JOJ taky vyřešit). Jistě, je v tuto chvíli asi jen těžce představitelné, že by JOJ sama dělala federální verzi Talentu, ale rozhodně to není neuskutečnitelné a nemožné. Jinak samozřejmě další otázka je, jestli JOJce zakoupená licence na tuto show umožňuje vůbec dělat verzi i pro Českou republiku, protože předpokládám, že pro Českou republiku má licenci zakoupenou Prima.
Riaditeľ Joj F. Borovský na twitteri napísal.
"CSMT bolo vzdy pod kontrolou JOJ. A dalsi rocnik CSMT realizujeme s rovnakym timom, ktory pre nas garantuje rovnaku kvalitu prevedenia show."
a ešte napísal
Na milion percent na jesen budeme vysielat CESKO SLOVENSKO MA TALENT :-)
tu máš link https://twitter.com/FBorovsky
Ak sa Prima nedohodne s Joj, tak to bude asi uvádzať asi ako Česko má talent a na Joj sa to bude vysielať ako ČSMT a talenty budú dva. Čo by bolo pre teba asi dilema, ktorú talentovú show pozerať :) Môžeš to sledovať na striedačku, alebo pozrieš jednu verziu v premiére v nedeľu a druhú v repríze v sobotu, Ak ale budú verzie dve, už dopredu sa dá predpokladať, že ktorá bude lepšia :)
Nič nepridá, lebo nič také ani nie je. To sa mu len prisnilo :)
Naopak ja som našiel toto.
http://www.joj.sk/ceskoslovensko-ma-talent-4/csmt4-kastingy.html
http://www.joj.sk/ceskoslovensko-ma-talent-4/csmt4-prihlasovaci-formular.html
Nuž napríklad aj preto, lebo teraz pôjde už štvrtá séria, tak nechali názov ČSMT. Keby dali len SMT ako by to číslovali, keď prvú a poslednú sériu vysielala Markíza. Bolo by to SMT 2, alebo SMT 1, lebo Joj by to nakrúcala prvýkrát pod tým názvom? Ale vysvetlenie bude určite oveľa jednoduchšie, názov Slovensko má talent, má pravdepodobne na Úrade priemyselného vlastníctva SR zaregistrovaná Markíza a Joj práve ČSMT. Už len z tohto dôvodu to pokračuje pod tým federálnym názvom a nevzniknú žiadne spory okolo názvu tejto show. A diváci si už zvykli na názov ČSMT a majú to už tak zafixované. Načo meniť zabehnutý názov relácie. A to s tým Maďarskom by "nem dopadlo jó" :)
není to tak rozdělené ty kašpare :DDDD to jsou jen trapné prima pr řečičky, pro primu platí JEN JEDINÉ - 15+
a, samozřejmě, úplně si to dorazil tím trapným "nova cílí na 40+, mladí na ni nekoukají" :D jediné televize, na které mladí lidi nekoukají jsou kanály primy = viz jejich absolutně nulová sledovanost mezi mladými diváky :DDD a prosím, vynech občasné malinké úspěchy trpaného coolu :D
PRIMA FAMILY je na tom velmi špatně (a dále klesá) v obou cílovkách.
COOL je kanál pro mladé a tak je zajímá cílovka 15-54, byť zřejmě prodávají reklamu na 15+. Je nesmysl, aby COOL zajímala sledovanost lidí starších 54 let. A cílovce 15-54 se jí velmi daří. Love je na tom podobně. Počáteční zájem o ZOOM klesnul, ale i tak se to ještě dá.
Televize zajímají obě cílové skupiny, jak Novu, Primu, tak i ČT. Všechny se chlubí výsledky té skupiny, které jim vyhovuje nejvíc...pochopitelně...je to marketing! I Nova vytahuje cílovku 4+, 18-25, apod. takže o tom, že Prima dělá něco špatného nemůže být řeč. Zameť prvně před Nováckým prahem ano?
Samozřejmě, jde o tu licenci, navíc těžko by se Češi hlásili do show, která by běžela jen na Slovensku. Už jen propagace, kolik lidí by se přihlásilo, když by neměli info z Primy? Těch pár co by si našli přihlášky na internetu na stránkách JOJ? Nebuďme naivní, navíc kde je řečeno, že Prima do toho nechce jít, když sama Talent na příští podzim už potvrdila, což se objevilo i tady na Digizone. Co to tady vůbec plácáte, nebo kde jste přišli na to, že by to dělala JOJ sama? Vždyť to je taková bl.bost :D
No ale kde je, že to nebude dělat Prima ježiši, ona někdy řekla, že to dělat nebude? :D A jestli to bude se stejným týmem, tak to znamená, že si tam nechaj i Čechy, který jsou zas placený Primou, jako je Lukáš Franta apod. JOJ tím jen potvrdila, že nebudou dvě samostatné verze, což je dobře, protože Prima sice umí skvěle kontejnerovky a show typu Ano, šéfe! ale s velkými show sama moc zkušeností nemá a českej Talent by určitě na společnej kvalitou nedosahoval, zvlášť když líný Češi rádi přenechávaj produkci vždycky Slovákům. Už jen proto, že by na to měli o polovinu míň financí. Takže nefabulujme!
Prima Family 15+
Prima Cool M 15-40
Prima Love Ž 15-40
Prima Zoom 15-54
Takhle to je rozdělené a je to dobře, protože každý kanál Primy cílí na jinou skupinu, což je jen a jen dobře. Nova si sice hraje na 15-54, ale všechny její stanice vesměs cílí na stejnou skupinu, 40+, protože pochybuji, že by se mladší diváci orientovali na reprízy ze všech jejich kanálů. A proto se Nova sama okrádá o své diváky a proto mají všechny její malé stanice pod 1% sledovanosti denně. Takže to je naopak pro Primu pouze plus, že s každou stanicí cílí na jiné diváky, protože to je smysl televizního byznysu omg. Už se prober.
A ohledně zdejšího uvádění čísel, Mediaguru uvádí u malých stanic Primy hlavně 15-54, tady se tomu nestalo ani jednou. Ptáme se proč?
LOL, už se je možné přihlásit do společného ČSMT, nic se dělit nebude. A I Love Česko naopak vypadá velmi slibně. ČT1 asi neporazí, ale SuperStar hravě, protože to je šestá show Novy v řadě, která propadla. Na Nově asi moc radosti není ani z nových stanic, které jsou stále pod 1% a to pomalu i když se jejich podíly sečtou.
Prima na tom není slavně s hlavním kanálem, ale dělají ji radost malé stanice. Nova se sice díky stálicím drží s hlavním kanálem, ale za ty nové stanice asi budou padat hlavy. ČT byla první dva měsíce v roce díky vysoké sledovanosti na koni, ale s jarním schématem Primy zase klesla na třetí pozici. Radost proto asi nepanuje nikde, protože jsou všechny stanice cce na svém, přitom každá z nich si chtěla polepšit. Taková je objektivní realita, jenže to ty jako ujetý blázen do Novy, nebo tvoji kolegové z ostatních stanic, nikdy nepochopíš a nikdy to tak objektivně nenapíšeš, protože jste zaslepenci, ze kterých má akorát celé Digizone prču. Bohužel, takhle to je a je mi úplně jedno, jestli si to přiznáš, nebo ne :-*
No, Prima sice měla tragický podíl jen 14,90% jak se píše ve článku, ale pořád byla dvojkou na trhu - nezmíněno :D Prima vykreslena jako loser, za to ČT1 s novým kriminálním seriálem tak nějak v pohodičce, i když v se v tento drahý projekt vkládaly velké naděje, přitom totálně propadl. Pozice trojky na trhu se už nezmiňuje. Navíc nasazení Zrcadla na čtvrtek, které propadlo i v konkurenčně slabší pátek, je jasné uklizení zbraní Primy proti Ordinaci, takže nevím, proč je ten článek zase dělaný ve stylu - Prima věřila v pokoření Ordinace, oproti tomu totálně propadla. Vždyť to přece bylo naprosto jasné. Jediný kdo investoval a propadl a skončil opět třetí je ČT1. Pane Poláku, pane Poláku, vy si ty slabší dny Primy vyloženě vychutnáváte. Dělejte ty články objektivně, toto není váš osobní blog, děkujeme.