PRIMA FAMILY je na tom velmi špatně (a dále klesá) v obou cílovkách.
COOL je kanál pro mladé a tak je zajímá cílovka 15-54, byť zřejmě prodávají reklamu na 15+. Je nesmysl, aby COOL zajímala sledovanost lidí starších 54 let. A cílovce 15-54 se jí velmi daří. Love je na tom podobně. Počáteční zájem o ZOOM klesnul, ale i tak se to ještě dá.
Televize zajímají obě cílové skupiny, jak Novu, Primu, tak i ČT. Všechny se chlubí výsledky té skupiny, které jim vyhovuje nejvíc...pochopitelně...je to marketing! I Nova vytahuje cílovku 4+, 18-25, apod. takže o tom, že Prima dělá něco špatného nemůže být řeč. Zameť prvně před Nováckým prahem ano?
Prima Family 15+
Prima Cool M 15-40
Prima Love Ž 15-40
Prima Zoom 15-54
Takhle to je rozdělené a je to dobře, protože každý kanál Primy cílí na jinou skupinu, což je jen a jen dobře. Nova si sice hraje na 15-54, ale všechny její stanice vesměs cílí na stejnou skupinu, 40+, protože pochybuji, že by se mladší diváci orientovali na reprízy ze všech jejich kanálů. A proto se Nova sama okrádá o své diváky a proto mají všechny její malé stanice pod 1% sledovanosti denně. Takže to je naopak pro Primu pouze plus, že s každou stanicí cílí na jiné diváky, protože to je smysl televizního byznysu omg. Už se prober.
A ohledně zdejšího uvádění čísel, Mediaguru uvádí u malých stanic Primy hlavně 15-54, tady se tomu nestalo ani jednou. Ptáme se proč?
není to tak rozdělené ty kašpare :DDDD to jsou jen trapné prima pr řečičky, pro primu platí JEN JEDINÉ - 15+
a, samozřejmě, úplně si to dorazil tím trapným "nova cílí na 40+, mladí na ni nekoukají" :D jediné televize, na které mladí lidi nekoukají jsou kanály primy = viz jejich absolutně nulová sledovanost mezi mladými diváky :DDD a prosím, vynech občasné malinké úspěchy trpaného coolu :D