Pokud je mi znamo, neoznamili jsme ani zlevneni mezimesta, tim mene zdrazeni mistnich volani. Kdyby se vsak zvedla cena mistnich hovoru, asi by se taky zvetsily ty "titerny halirovy polozky" pro AO (tedy prostor pro ne), nemyslite?
Ta posledni premisa plati pouze na neregulovanem trhu, pripadne na trhu, kde neni konkurence. Ani jedno neni pripad CR.
Mimochodem, v cem konkretne spatrujete nelogicnost zvyhodnovani hovoru ve vlastni siti ?
Od roku 1996 se počet zaměstnanců snížil z původních 26 314 na současných cca 14 a půl tisíce. Odpovídajícím způsobem jsou ořezávány i ostatní náklady (včetně těch žlutých aut, co se na ně chodíte dívat). Konkrétní čísla za posledních nekolik let najdete například na našem webu.
b) investice do site predstavovaly od roku 1996 pres 160 mld Kc. Nezanedbatelna cast z nich byla mandatorni - tedy vynucena pozadavky statu. Fond univerzálni sluzby je urcen k hrazeni ztraty z provozovani US a za lonsky rok cinil 265 milionu (z toho 129 jeste zaplati CTc sam podle sveho podilu na trhu). Pokud by z nej mely byt uhrazeny investice do site, trvalo by to nejakych 600 let.