Jsem bohužel 5,8 km od ústředny. Dostávám stále hromadu letáků abych si udělal rychlé připojení, když chci tak tůdle ...jsi daleko..., přijde dotazník chceš televizi O2. ale ano chci.....zase tůdle jsi daleko.... po tel.mi příjemná slečna slíbí cokoliv(takhle úplně né) a po 4 měsících mi mladý muž opět......tůdle ty nikdy rychle a žádná televize...jsi daleko kruci SMÍ SE TOHLEEEEE ???
Já jsem 2,9KM ;-) Ale jsme na tom úplně stejně. Stále mám hloupý 3,5MBit za cenu 4Mbitu s tragickým uploadem 256Kbit :-( a stále mi telefonují, posílájí letáky a upozorňují, jak je ten jejich skvělý neomezený 8Mbit dokonalý.
Mám ten stejný problém,jsem od ústředny 5,4 km,mám zrychlení jen 1,6M,víc to nejde,ale můj soused je o 200 metrů blíž k ústředně a jdou mu 4M bez problému,tak si myslím,že by mě ty 2M měly jít.Byl zde technik,vše proměřil vše dobré.Modem jsem si musel koupit,žádný kupon jsem nedostal.Když se chci připojit,tak musím skoro po každé restartovat modem.
On by se s tím myslím i smířil, nebýt jedné firmy, která mu JMENOVITĚ a ADRESNĚ vytrvale nabízí služby, které mu není schopna nabídnout.
Pochopím, kdyby to udělala jednou, omluvila se a zanesla do svých systémů, že na toto telefonní číslo ADSL2+ prostě nepůjde.
Jenže TO2 má ve svých systémech tak nehorázný hambinec, podobné věci nedělá jen Pavlovi, ale v podstatě každému svému zákazníkovi. On ten 17,4% úbytek pevných linek za rok 2006 prostě nějaké příčiny má.