Služba spojená s prodejem bot za tu přirážku aspoň stojí, kdežto Volný pouze rozesílá faktury za službu, kterou poskytuje O2... Jistě má na přirážku právo, ale není na trhu sám a zákazníci si to brzy uvědomí.
Na tomto odkazu mohu za 990,- změnit připojení Internet 4M s limitem 15 GB na Internet 2M s limitem 12 GB. Ale Volný slibuje možnost změny z Internet 4M s limitem 15 GB na Internet 4M s limitem 24 GB. A to zdarma v jednom kroku stále nejde.
Volný si tím jen zajišťuje odliv zákazníků, kterým vyprší smlouva. Sám jsem docela váhal, zda se mám na 24 měsíců vázat, zatím mne omezení nijak zvlášť nevadí, ale při řadě téměř rovnocenných nabídek na trhu není důvod, abych příště nezkusil něco jiného...
Přesně tak, pošlou email s odkazem na Zákaznickou podporu kde si může zákazník požádat o navýšení datového limitu a ono tam nic není!!! Tak jim píšu na zákaznickou linku a oni mě, světe div se, odkážou na to samý!!
A to ani nemluvim o zrychlování, které přišlo teprve nedávno!, ale záhy přišlo opět snížení. A takhle je to pořád, jeden den rychlej, druhej pomalej, jeden rychlej, ......!!
To už je prostě vrchol co předvádí s tim ADSL!
Nevím, jak je to s rychlostí, ale i navýšené datové limity (o ceně nadlimitních dat nemluvě) se z operátorů těžko "vytloukají". Třeba Volný na svých stránkách píše:
"Každý stávající zákazník si může o změnu smlouvy s navýšením datového limitu zažádat na stránkách Zákaznické podpory."
Ovšem na stránkách zákaznické podpory NIC takového není. A infolinka odepisuje "Mějte trpělivost". A proč chce Volný za nadlimitní data stále 39,-/GB, když je od O2 má (tuším) za 15,-, to už nevysvětlí vůbec nikdo...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).