Tak zřejmě SMS posílají po vlnách, protože mně dosud nepřišla. Každopádně o dlouhodobě plánované odstávce informovat externími kanály v den jejího začátku, není zrovna optimální. Máte pravdu, že u konkurenčních bank to také není růžové. Z posledních zkušeností si ale vzpomínám, že třeba Citibank při nedávném stěhování serverů informovala asi dva dny dopředu e-mailem.
Dobrý den,
trošku bych to upřesnila. Informaci o odstávce jsme vypustili v pondělí a na víc míst. Zejména přímo do online bankingu a na homepage našeho webu.
Rozeslali jsme také e-maily a smsky. Pro ně jsme ovšem použili filtraci.
E-maily dostali ti, kteří se v uplynulých 3 měsících alespon jednou přihlásili do online bankingu
Sms dostali ti, kteří si stáhli mobilní aplikaci.
Možná ve vašem případě došlo k chybě a mail se někam zatoulal, za což se omlouvám. Ale snažíme se vždycky informovat s předstihem a na více místech.
disclaimer - pracuju v ZUNO, kde má mám na starosti sociální sítě a webový obsah
Takže zákazníci, kteří více jak tři měsíce nebyli v internetovém bankovnictví, jsou nějací zákazníci třetí kategorie, kteří nemají nárok?
Tak to je dobré vědět!
Já mám všechno nastavené tak, že na vaši stránku ani do bankovnictví lézt nemusím klidně několik měsíců. To ale neznamená, že zrovna v době NEOHLÁŠENÉ (!!!) odstávky nebudu nic potřebovat přenastavit.
Který hňup tu filtraci vymyslel? Co to je za nemocný nápad? E-mail je přece zdarma, tak jak je možné, že když všude zaškrtávám CHCI DOSTÁVAT EMAILY, tak že pak tuto důležitou informaci nedostanu?
Dobrý podvečer, Martine,
každé vyjádření se dá určitě interpretovat různým způsobem.
Naše úvaha šla spíš jiným směrem - ti, co se čtvrt roku nepotřebují přihlásit, u nás mají třeba termínované vklady nebo dlouhodobě spoří a nevyužívají banku aktivně. Odstávka se jich proto s největší pravděpodobností ani nedotkne.
Druhá věc je pak kapacita e-mailových bran a serverů - nejsem technik, do toho zabíhat nechci, ani tomu nerozumím. Faktem ale je, že odeslat e-maily nějakou dobu trvá - když už jich jsou desetitisíce. Když jsme to všechno vzali do úvahy, rozhodli jsme se odeslat maily jen aktivním klientům, kterých se odstávka pravděpodobně dotkne nejvíc.
O kategoriích klientů nebo o tom, kdo má na co nárok, jsme určitě nepřemýšleli. Ale při různých rozhodnutích je vždycky potřeba vzít do úvahy vždycky víc faktorů.
Děkuji za vysvětlení, je mi nyní jasné, že jste jen taková hříčka pro hračičky, kteří si stále něco nastavují přes internet a ne opravdová banka.
Klient, který má nastavené trvalé příkazy a inkaso, platí kartou a nemá potřebu lézt třikrát denně do bankovnictví pro vás není "aktivní klient" a vy ho s klidem odstavíte od důležitých informací. A ještě vám to přijde normální.
Naštěstí je na našem trhu dostatek jiných bank, které se ke klientům nechovají jako k obtížnému hmyzu.
Tak co byste taky chtěli od Rajfky! S tou už jsem toho zažil tolik, že by se o tom dala napsat kniha! To, že bez upozornění všem klientům zařízli internetové kartové platby, bylo jen to nejmenší.
A Zuno je jen převlečená Rajfka! Pracovní název "žlutí zmrdi", viz http://www.kreativni.info/vyber-banky-raiffeisenbank-ani-omylem/
Vzhledem k tomu, ze mail je z principu totez, jako vhozeni dopisu do cerne diry (schranky), tak se neni cemu divit ze jich spousta nedorazi a spolehat se na to muze leda blazen.
To samo neznamena, ze ti bridilove nemuzou poslat aspon ten mail vsem ... takovy majlik bude mit tak ... 10kB (a to prehanim), takze odeslat mail 100k klientum = odeslat nejakych 1GB dat - naprosto smesne. To zvladne na svy domaci lince kde kdo za +- hodku.
A jak bylo receno vejs - neni se co divit, je to prece raifka (ne ze by nebyly jeste horsi ustavy ...).