Nepredpokladam, ze Telecom myslel jako pomoc zrizeni specialniho draheho cisla, na ktere jdou penize lidi, kteri na nej volaji (ci jejich zamestnavatelu). Taktez nepokladam za pomoc, ze lide mohou zdarma volat Telecomu v pripade, ze najdou na zahrade obnazeny kabel Telecomu.
Jak ma clovek vyuzit pomoc, kdyz o ni nevi?
Pomahajici totiz neciti potrebu vytrubovat nabidku svoji pomoci do sveta. O to vic vsak troubi jine veci.
Ja vim, ze je to z me strany ne uplne korektni, ale prijde mi legracni tato uroven pomoci u spolecnosti, ktera generuje radove miliardy korun zisku. Sorry.
Myslim, ze nam nemusite davat lekce z toho, jak funguji akciove spolecnosti. Je otazkou, zda je absence vyraznejsi pomoci postizenym povodnemi chyba managementu nebo ceskeho statu - jako vetsinoveho vlastnika.
Tim z me strany koncim diskusi, puvodne to mel byt pouze postreh/povzdech.
se svym svedomim jsem srovnan
Tohle je vec, ktera se probira donekonecna ve spojeni s Telecomem a vysledek je za ta leta myslim bohuzel zrejmy (viz zname priklady na tema rodice a deti).
Abychom si rozumeli. Pokud Ceskemu Telecomu neco vycitam, tak nikoliv vuli pomoci, ale totalne nepruzne rizeni - ktere se projevilo prave pri rozhodovani pri pomoci pri povodnich.
Pokud vim z verejnych zdroju, jeste v patek Cesky Telecom zkoumal, zda muze prodlouzit splatnost faktur v postizenych oblastech ...
Barevnou linku jsem povazoval od prvni chvile az doted za jedno z eticky nejspornejsich reseni. Umozuje totiz velmi jednoduse prispivat z ciziho. Spatnost takoveho reseni zmirnil jeden z mobilnich operatoru, ktery prida stejnou castku, kterou zakaznici provolaji z vlastnich zdroju.
Omlovam se, ze jsem znovu prispel do teto veskrze zbytecne diskuse - uz tak cinit nebudu.