server o českém Internetu
Rychlost Internetu
Články
Aktuality
Video
Podcast
Nástroje
Lupa+
Lupa.cz do mailu
DigiZone
Galerie
Hledat
Lupa.cz
»
Témata
»
AdMonitoring
AdMonitoring
1
–
11
/
11
Monitorovaná média hlásí nárůst příjmů, TV reklama si polepšila o téměř 19 %
Za první dva měsíce letošního roku si média monitorovaná výzkumnou agenturou Nielsen Admosphere přišla na 10,8 miliardy korun, o více než jednu miliardu více než za srovnatelné období loňského roku. Tradičně nejlépe se dařilo prodejcům televizní…
Jan Brychta
26. 3. 2018
Český internet roste a řeší přílepek zákona o léčivech i plány EU na regulaci fake news
Z pohledu žebříčku návštěvnosti stále žádná revoluce. Z pohledu GDPR, ePrivacy a možné regulace fake news od EU ale přijdou těžší časy.
Daniel Dočekal
23. 1. 2018
Doba čtení:
4 minuty
IAC 2017: Internet je Popelka, kterou se všichni snaží regulovat. A televize je krb
Report
Internet je dospělý, ale chybí mu data. A v oblasti zábavy televizi neporazil. Co jsme se dozvěděli na výročním setkání českého digitálního reklamního trhu?
David Slížek
20. 4. 2017
Doba čtení:
7 minut
O novém provozovateli NetMonitoru se rozhodne mezi Gemiusem a GfK
Sdružení pro internetový rozvoj oznámilo dva finalisty, kteří se utkají o provozování oficiálního měření návštěvnosti na českém internetu.
David Slížek
18. 1. 2016
Doba čtení:
1 minuta
Český NetMonitor chce provozovat pět firem, vítěz má být jasný v únoru
Do tendru Sdružení pro internetový rozvoj na provozovatele měření návštěvnosti českého internetu se přihlásilo pět zájemců.
David Slížek
3. 12. 2015
Doba čtení:
1 minuta
Hledá se nový dodavatel NetMonitoru, SPIR vypsal výběrové řízení
Oficiální měření návštěvnosti momentálně SPIRu dodává výzkumná agentura Gemius, které ale na konci roku 2016 končí smlouva.
David Slížek
14. 9. 2015
Doba čtení:
1 minuta
Videoreklama má 19 % peněz z displayové inzerce a NetMonitor změní výpočty RU
Jak se podle NetMonitoru vyvíjí návštěvnost českého internetu? Metodika měření ale bude jiná. A nejlepší jsou zákony, které se na nás chystají.
Daniel Dočekal
16. 6. 2015
Doba čtení:
5 minut
Reklama v Česku: nejpoužívanější je square, nejvíc se kliká na megaboard
V oblibě bannerových formátů (mezi zadavateli) se toho v ČR moc nemění – zdejším kampaním vládne čtverec (square), což je stále unikum. Statistiky Gemiusu nabízejí i další čísla.
David Slížek
3. 4. 2014
Doba čtení:
1 minuta
Nejvíce na videoreklamě v listopadu vydělala televize Prima
Vyplývá to z údajů projektu AdMomonitoring. Výdaje na videoreklamu tvoří zhruba pět procent celkových výdajů na displejovou reklamu na Internetu.
Martin Vyleťal
13. 12. 2013
Doba čtení:
1 minuta
Cena reklamního prostoru v televizi a v tisku klesá, na internetu roste
Nejrychleji klesá cena reklamy v televizi. (Rozhlas není do srovnání zahrnut.) Zato cena reklamy na internetu vzrostla meziročně o 22,6 %.
Marek Janouš
17. 10. 2013
Doba čtení:
1 minuta
SPIR: Internetová videoreklama roste
Videa na internetu pravidelně sleduje nejméně polovina uživatelů, a tak se k této formě obsahu obrací pozornost inzerentů hledajících nové způsoby, jak zaujmout.
Marek Janouš
19. 7. 2013
Doba čtení:
1 minuta
1
–
11
/
11
Česká republika
ČT1
Dění na Internetu
DigiZone
DVB-T
Ostatní
Programy
Technologie
Televize
TV Nova
Všechny témata
Chcete mít Lupu bez bannerů? Zapojte se do podporovatelského programu Lupa+.
TO CHCI
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji