server o českém Internetu
Rychlost Internetu
Články
Aktuality
Video
Podcast
Nástroje
Lupa+
Lupa.cz do mailu
DigiZone
Galerie
Hledat
Lupa.cz
»
Témata
»
Analýza
Analýza
121
–
150
/
578
První strana
Předchozí strana
2
3
4
5
6
7
8
Následující strana
Poslední strana
Reklamní příjmy podle výzkumu Nielsen Admosphere u všech médií rostou
Monitorované reklamní výdaje u všech sledovaných mediatypů rostly. Nejvýrazněji tomu bylo u televize, kde meziročně vzrostly téměř o dvacet procent.
Jan Brychta
20. 7. 2016
Doba čtení:
1 minuta
Strategie přechodu na DVB-T2 názorově rozděluje ministerstva, vláda má dnes druhý pokus
Kvůli rozdílným postojům ministerstva kultury se musí rozfázovat novelizace zákona o elektronických komunikacích, která bude pro zavádění DVB-T2 klíčová.
Jan Potůček
20. 7. 2016
Doba čtení:
5 minut
Reklamy na kurzové sázky? Zkraje roku nejspíš přijde chaos
Pokud by si nějaký historik dal tu práci a chtěl někdy v budoucnosti sepsat dějiny novodobého sportovního sázení, začal by asi takhle.
Václav Sochor
19. 7. 2016
Doba čtení:
2 minuty
Oživení asijské a evropské ekonomiky by mělo navýšit reklamní výdaje na luxusní zboží
Podle aktuální předpovědi mediální agentury ZenithOptimedia vzrostou v letošním roce investice do reklamy na luxusní artikly o tři procenta z necelých dvou procent v loňském roce.
Jan Brychta
14. 7. 2016
Doba čtení:
3 minuty
DVB-T2 v Česku odstartuje do konce října, státní podporu má posvětit Evropská komise
UVNITŘ DOKUMENT – Vláda v pondělí projedná finální verzi Strategie rozvoje zemského digitálního televizního vysílání. Co obsahuje dokument, na jehož základě Česko přejde na televizní vysílání ve standardu DVB-T2?
Jan Potůček
8. 7. 2016
Doba čtení:
6 minut
Srovnávací studie regionálních poskytovatelů IPTV
Studie jednoho z našich čtenářů se zabývá tarify, balíčky a programy jednotlivých společností. Rovněž i technikou, kterou jsou obvykle dva totožné typy set-top boxů.
Petr Faistauer
7. 7. 2016
Doba čtení:
4 minuty
TV Nova a její postoj k DVB-T2: v čem se generální ředitel Christoph Mainusch mýlí?
Nejvyšší šéf Novy nespatřuje v terestrickém televizním vysílání budoucnost a požaduje, aby diváci platili za možnost jakéhokoli typu příjmu programů skupiny Nova. Je to rozumné?
Jan Potůček
24. 6. 2016
Doba čtení:
9 minut
Srovnávací studie celoplošných televizí na platformách DVB-S, DVB-C a IPTV
Studie se zabývá výhradně tarify, balíčky a programy jednotlivých společností. Hardware potřebný ke konzumaci služeb bude zmíněn pouze okrajově.
Petr Faistauer
16. 6. 2016
Doba čtení:
2 minuty
Klesající sledovanost amerických filmů potřetí, tentokráte s ohledem na návštěvnost kin
Abych opět zase nesrovnával jablka s hruškami, nebo nedělal jiné nepřístojnosti vzbuzující nevoli ctěných čtenářů, rozhodl jsem se vybrat jenom jablka a předložit návštěvnost filmů v českých kinosálech zpět až do roku 2000.
Petr Faistauer
14. 6. 2016
Doba čtení:
2 minuty
Česká televize chce v DVB-T2 dva multiplexy, na Pařízka by zbyl jeden
Stále není jisté, zda Českou republiku po přechodu na nový televizní standard DVB-T2 pokryje pět nebo šest celoplošných vysílacích sítí. Nejvíc jich žádají České Radiokomunikace.
Jan Potůček
7. 6. 2016
Doba čtení:
8 minut
O klesající sledovanosti amerických blockbusterů podruhé, na paškále zůstává Prima
Jeden z našich čtenářů pokračuje v bitvě argumentů s managementem skupiny FTV Prima. Hlavní otázkou i nadále zůstává, zda opravdu klesá divácký zájem o filmy z americké produkce.
Petr Faistauer
3. 6. 2016
Doba čtení:
15 minut
Výběr z prezentací, které zazněly na konferenci Digimedia 2016
Pořádající Asociace českých reklamních agentur zpřístupnila na svém webu prezentace vybraných řečníků. Věnují se mimo jiné budoucnosti veřejnoprávního vysílání, digitální demenci nebo digitalizaci z pohledu diváků.
Jan Brychta
27. 5. 2016
Doba čtení:
1 minuta
Během příštích pár let předeženou investice do online reklamy tu televizní
Mediální agentura ZenithOptimedia odhaduje, že výdaje na internetovou reklamu v loňském roce meziročně vzrostly o devatenáct procent, a očekává, že mezi lety 2015 a 2018 bude její meziroční nárůst představovat v průměru třináct procent.
Jan Brychta
24. 5. 2016
Doba čtení:
2 minuty
Médiím se daří, většina vykazuje dvojciferný meziroční růst reklamních příjmů
Monitoring mediálních investic Nielsen Admosphere hlásí pozitivní trend, nejlépe se daří televizi, nejhůře tisku.
Jan Brychta
18. 5. 2016
Doba čtení:
1 minuta
Opravdu klesá sledovanost amerických blockbusterů?
Jeden z našich čtenářů se rozhodl podrobit kritické analýze některé z tezí, které zazněly v rozhovoru s programovým ředitelem FTV Prima Romanem Mrázkem.
Petr Faistauer
10. 5. 2016
Doba čtení:
17 minut
Krev, pot a emoce. Jak by měla vypadat sportovní reality show?
Exkluzivní videoobsah je pro weby nutností. Své o tom ví i redaktor deníku Sport František Prachař, který kvůli zajímavým záběrům půl roku trénoval MMA, aby mohl nastoupit do profi ringu.
Jan Brychta
29. 4. 2016
Doba čtení:
10 minut
DVB-T2 podle Novy: „zadarmo“ budou už jen programy České televize
Nejzásadnější sdělení konference Televizní digitalizace 2.0 přišlo paradoxně až po ní. TV Nova, která dosud k přechodu na DVB-T2 mlčela, přišla s převratným prohlášením.
Jan Potůček
21. 4. 2016
Doba čtení:
8 minut
V březnu proteklo online reklamou více než půl miliardy korun
Letos v březnu využili zadavatelé reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 507 milionů korun, což meziměsíčně představuje čtrnáctiprocentní nárůst.
Jan Brychta
13. 4. 2016
Doba čtení:
1 minuta
Čtyři pětiny českých domácností vlastní plochou televizi
Počet domácností s plochými televizemi v posledních letech stabilně roste. Stanice v HD kvalitě v současnosti přijímá téměř polovina českých domácností.
Jan Brychta
4. 4. 2016
Doba čtení:
1 minuta
Ke strategii přechodu na DVB-T2 přišlo přes 90 připomínek. Jakých?
Na vládu se dokument, na jehož základě vznikne technický plán přechodu na standard DVB-T2 a hlavně bude zahájen celý proces, dostane o více než měsíc později oproti plánu.
Jan Potůček
15. 3. 2016
Doba čtení:
7 minut
DVB-T2 v Česku nabírá zpoždění, ke startu přechodných sítí v červnu nedojde
Strategie rozvoje terestrické televizní platformy v České republice zatím nedorazila na vládu. Původní představa byla, že se tak stane již 22. února. K dokumentu přišlo skoro sto připomínek.
Jan Potůček
10. 3. 2016
Doba čtení:
5 minut
Studie: devět z deseti SSL VPN je beznadějně nebezpečných
Používat VPN je v dnešních dnech jedna z důležitých součástí bezpečnější komunikace po internetu. Ale co když samy VPN služby nejsou bezpečné?
Daniel Dočekal
7. 3. 2016
Doba čtení:
1 minuta
Tygr a drak 2 – v čínských kinech úspěch, na Netflixu rozpaky
Podle časopisu Hollywood Reporter nejsou oficiální tržby premiéry druhého dílu kung fu filmu Tygr a drak „dobré“.
Jan Brychta
6. 3. 2016
Doba čtení:
2 minuty
Reklama a HbbTV: zadavatelům schází legislativa, vysílatelé věří v samoregulaci
Pohled regulátora poskytl předseda RRTV Ivan Krejčí, analýzu legislativních změn sepsal advokát Ondřej Preuss a specialistka Helena Havlíková. Zkušenosti z praxe doplnil broadcaster Leoš Pohl, vývojář Lukáš Hnilička a Michaela Vasilová z Atmedia.
Jan Brychta
4. 3. 2016
Doba čtení:
8 minut
Inzerce automobilek: skokanem roku je Volkswagen, nejvíc utratila Hyundai
Americká aféra automobilky Volkswagen donutila místní zastoupení navýšit reklamní investice o téměř čtyřicet procent. Nejvíce ale do českých médií investovali Korejci z Hyundai.
Jan Brychta
2. 3. 2016
Doba čtení:
1 minuta
Český rozhlas v digitální době a bez analogové nostalgie
Nově zvolený generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral odprezentoval zamýšlené změny ve vedení této instituce. Žádná revoluce se nekoná, což je vlastně dobře.
Irena Ryšánková
26. 2. 2016
Doba čtení:
4 minuty
Hybridní televize HbbTV aneb pokrok od ďábla jest
Nejdřív si ujasněme, co vše nazýváme hybridním vysíláním. Zkratka HbbTV znamená Hybrid broadcast broadband TV, hybridní televize kombinuje televizní vysílání se širokopásmovým internetem.
Štěpán Kotrba
25. 2. 2016
Doba čtení:
6 minut
Nova chce vyblokovat start nového seriálu Primy, vytahuje silnou zbraň
Na českých televizních obrazovkách se schyluje k dalšímu souboji, a to poměrně v krátkém časovém sledu.
Patrik Švec
24. 2. 2016
Doba čtení:
2 minuty
Budeme ovládat televizi hlasem? Hlasové vyhledávání se postupně prosazuje
Hlasové vyhledávání je dostupné zhruba osm let, ale pravidelně tuto funkci využívá jen málo spotřebitelů. Technologie však zaznamenaly zásadní pokrok a dnes už bývá často snazší a spolehlivější dotaz vyslovit než ho napsat.
Jan Brychta
23. 2. 2016
Doba čtení:
2 minuty
Majitel Novy oznámil loňské hospodářské výsledky, reklamní výnosy podle něj rostou
UVNITŘ TABULKA – CME se při započítání konstantního směnného kurzu dolaru povedlo v šestici zemí, kde působí, navýšit reklamní výnosy o šest procent.
Jan Brychta
22. 2. 2016
Doba čtení:
do minuty
121
–
150
/
578
První strana
Předchozí strana
2
3
4
5
6
7
8
Následující strana
Poslední strana
Česká republika
ČT1
Dění na Internetu
DigiZone
DVB-T
Ostatní
Programy
Technologie
Televize
TV Nova
Všechny témata
Chcete mít Lupu bez bannerů? Zapojte se do podporovatelského programu Lupa+.
TO CHCI
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji