server o českém Internetu
Rychlost Internetu
Články
Aktuality
Video
Podcast
Nástroje
Lupa+
Lupa.cz do mailu
DigiZone
Galerie
Hledat
Lupa.cz
»
Témata
»
Analýza
Analýza
91
–
120
/
578
První strana
Předchozí strana
1
2
3
4
5
6
7
Následující strana
Poslední strana
Internet věcí, kmitočtové spektrum a České Radiokomunikace. Ne, to není recept na dort od pejska a kočičky
Internet věcí je tahounem průmyslového odvětví, nazývaného Průmysl 4.0. Tento pojem označuje aktuálně probíhající průmyslovou revoluci, historicky čtvrtou v pořadí.
Václav Udatný
23. 2. 2017
Doba čtení:
8 minut
Nejúspěšnější seriálovou novinku letos uvedla Prima, nejméně diváků vykázala Bohéma
UVNITŘ GRAFY – Ze šestice premiérových seriálů si nejlépe vede kriminálka Temný kraj, naopak nejméně diváků usedá k dobové Bohémě z produkce České televize.
Jan Brychta
22. 2. 2017
Doba čtení:
6 minut
Dubnová volba ředitele: Radě České televize nikdo nenařizuje, který termín má zvolit
Rada ČT schválila harmonogram volby generálního ředitele, čímž vyvolala mnohá zdvižená obočí. Dubnová volba, když mandát končí prvního října, se zdá poněkud předčasná.
Irena Ryšánková
17. 2. 2017
Doba čtení:
4 minuty
Z technické novely zákona o elektronických komunikacích k DVB-T2 se stává politikum
Blížící se parlamentní volby poznamenaly přípravu legislativy potřebné ke spuštění přechodových sítí DVB-T2. Příčinou však není televizní vysílání.
Jan Potůček
14. 2. 2017
Doba čtení:
6 minut
RRTV udělila pokutu TV Regina, zahájila správní řízení s Barrandov Muzika a rozporuje reklamu na Cetelem
Vysílání rádia Hey se nově dočkají posluchači z Třebíče a Jihlavy, rádio Čas začne vysílat v Břeclavi, Hodoníně a v Kyjově.
Jan Brychta
26. 1. 2017
Doba čtení:
2 minuty
Co čeká televizní skupinu Prima po odchodu polovičního akcionáře, švédské společnosti MTG
Zatím rozhodně největší mediální nákup letošního roku potvrzuje trend přesunu vlastnictví masových sdělovacích prostředků do rukou českých podnikatelů.
Jan Brychta
26. 1. 2017
Doba čtení:
5 minut
Podle průzkumu Digimonitor kupují české domácnosti televizory se stále větší úhlopříčkou
Zhruba třetina tuzemských domácností využívá jako hlavní přístroj televizor s úhlopříčkou od 101 do 128 centimetrů. To je o téměř desetinu uživatelů více, než tomu bylo v roce 2013.
Jan Brychta
23. 1. 2017
Doba čtení:
1 minuta
Americká volební noc? Česká televize zkrátka nebyla připravena na Trumpovo vítězství
Budiž České televizi útěchou, že v tom nebyla sama. Proti Trumpovi se potichu či nahlas vymezovaly prakticky všechny hlavní sdělovací prostředky prvního i druhého světa.
Irena Ryšánková
20. 1. 2017
Doba čtení:
5 minut
Největším zadavatelem roku byl Procter & Gamble, za televizní reklamu utratil 1,4 miliardy korun
UVNITŘ TABULKA – Čeští zadavatelé loni utratili za televizní reklamu 42,4 miliardy korun, což je o devatenáct procent více než v roce 2015.
Jan Brychta
19. 1. 2017
Doba čtení:
1 minuta
Oproti loňskému listopadu se ceníková hodnota tiskové reklamy snížila o pět procent
UVNITŘ GRAFY – Za prvních jedenáct měsíců proteklo českými médii necelých 67 miliard korun v ceníkových cenách.
Jan Brychta
22. 12. 2016
Doba čtení:
2 minuty
Za prvních deset měsíců utratili zadavatelé o osm miliard korun více než loni
UVNITŘ GRAFY – Při srovnání loňského a letošního října poklesly o necelé dvě procenta investice do rozhlasové reklamy.
Jan Brychta
14. 12. 2016
Doba čtení:
2 minuty
Nejúspěšnější podzimní novinkou zůstává druhá řada soutěže Tvoje tvář má známý hlas
UVNITŘ GRAFY – Slušný úspěch zaznamenal detektivní seriál České televize Rapl, který v průměru ztrácel na oblíbenou soutěž StarDance jen necelých šedesát tisíc diváků.
Jan Brychta
12. 12. 2016
Doba čtení:
5 minut
Co všechno si nárokují operátoři celoplošných multiplexů DVB-T při přechodu na DVB-T2?
Kolik peněz budou stát kompenzace operátorům dnešních terestrických vysílacích sítí za jejich předčasné vypnutí a kde na ně stát vezme?
Jan Potůček
6. 12. 2016
Doba čtení:
8 minut
Podzimní novinky optikou televizních peoplemetrů
UVNITŘ GRAFY – Zajímá vás, jak si vedly podzimní novinky tuzemských televizních stanic? Vzali jsme si na paškál sedm z nich, z toho čtyři seriály a tři soutěže.
Jan Brychta
17. 11. 2016
Doba čtení:
5 minut
V týdenní poslechovosti zůstává vše při starém, v denní poskočil Radiožurnál na třetí místo
UVNITŘ PREZENTACE – Pozici nejposlouchanější celoplošné rozhlasové stanice drží Impuls, mezi regionálními rádii zůstává neotřesitelným hegemonem Blaník.
Jan Brychta
10. 11. 2016
Doba čtení:
1 minuta
Aktuální stav revize regulačního rámce elektronických komunikací Evropské unie
Pod tímto názvem se začátkem listopadu konala konference, kterou uspořádala Asociace provozovatelů mobilních sítí APMS.
Václav Udatný
4. 11. 2016
Doba čtení:
3 minuty
Telekomunikační společnosti utratily letos za reklamu necelé dvě miliardy korun
Během prvních devíti měsíců letošního roku si zadavatelé ze segmentu telekomunikací zakoupili reklamu v hodnotě 1,8 miliardy, což je o 188 milionů více než loni.
Jan Brychta
26. 10. 2016
Doba čtení:
1 minuta
Nízká volební účast poznamenala i zájem diváků o volební pořady a zpravodajství
Volební superdebatu, kterou Česká televize vysílala v předvečer prvního volebního dne, sledovalo necelých na ČT 24 necelých sto třicet tisíc diváků a přes 350 tisíc na ČT 1.
Jan Brychta
20. 10. 2016
Doba čtení:
2 minuty
Za první tři kvartály přesáhly investice do médií padesát miliard korun
UVNITŘ TABULKY – Všechny mediatypy hlásí v meziročním srovnání růst, nejvíce si polepšila televize, nejméně venkovní reklama.
Jan Brychta
18. 10. 2016
Doba čtení:
1 minuta
Labelling je uzákoněn, i když nikdo neví, co přesně znamená
Labelling. Mluví se o něm dlouho a fakticky své obsahy označují, tak nějak, všechny televize. Obvyklým způsobem, který nikoho příliš nebolí, je označit hvězdičkou celý obsah od 22. hodiny nahoru.
Irena Ryšánková
10. 10. 2016
Doba čtení:
3 minuty
Reklamní výdaje nadále rostou, nejméně roste tisk a outdoor
Monitoring reklamních investic společnosti Nielsen Admosphere pokračuje v optimistickém tónu, meziroční nárůst objemu televizní reklamy dosahuje dvaceti procent.
Jan Brychta
28. 8. 2016
Doba čtení:
1 minuta
Čechy baví komedie, Slováci dávají přednost animované tvorbě
Kabelový operátor UPC zhodnotil sledovanost filmů ve videotéce MyPrime během letních měsíců.
Jan Brychta
26. 8. 2016
Doba čtení:
1 minuta
Z automobilek nejvíce inzeruje Hyundai, VW meziročně navýšil výdaje o 75 procent
Podle monitoringu reklamy Ad Intel byla za první pololetí letošního roku největším inzerentem v segmentu osobních automobilů značka Hyundai.
Jan Brychta
18. 8. 2016
Doba čtení:
do minuty
Kdy se Česko dočká vysílání ve 4K? První část studie o Ultra HD IPTV
Na září připravuje server DigiZone diskusní kulatý stůl věnovaný možnostem vysílání ve formátu Ultra HD. Jeho možnostem se věnuje i nový seriál od jednoho z našich čtenářů.
Petr Faistauer
16. 8. 2016
Doba čtení:
6 minut
Budoucnost a cíle pozemního vysílání v DVB-T2/HEVC
Vinou absence informací o novém standardu vysílání se z něho zbytečně stalo dilema, kterému u nás většina diváků a potenciálních zákazníků příslušné elektroniky ne zcela rozumí.
Čestmír Polák
5. 8. 2016
Doba čtení:
5 minut
Operátoři DVB-T2 chtějí před žádostmi o kmitočty pro přechodné sítě vyřešit financování
Český telekomunikační úřad zatím neeviduje žádnou žádost o vydání individuálních oprávnění na využívání kmitočtů pro přechodové sítě DVB-T2. Vydat je má přitom do konce srpna.
Jan Potůček
4. 8. 2016
Doba čtení:
5 minut
Výdaje za rozhlasovou reklamu rostou, více peněz utrácejí i klienti mediálních agentur
UVNITŘ PREZENTACE – Ve druhém čtvrtletí letošního roku utratili zadavatelé za rozhlasovou reklamu necelou půlmiliardu korun. Meziročně jde o více než tříprocentní nárůst.
Jan Brychta
3. 8. 2016
Doba čtení:
1 minuta
Na Joj Cinema se od srpna zvětší objem reklamy čtyřnásobně
Od srpna bude stanici Joj Cinema obchodně zastupovat společnost Atmedia. Do teď si televize prodávala reklamu sama skrze slovenskou centrálu.
Petr Jakub
1. 8. 2016
Doba čtení:
5 minut
Procházka: do přechodových sítí se komerční stanice v HD nevejdou
Během přechodu na DVB-T2 se většina diváků žádných zásadních novinek nedočká. I Marcel Procházka v rozhovoru uznává, že pro HD vysílání komerčních stanic v přechodových multiplexech nebude místo.
Jan Potůček
26. 7. 2016
Doba čtení:
15 minut
Důvody postupného přechodu českých médií do českých rukou? Peníze to asi nebudou
Českým masmédiím bývá často vyčítána jakási nečitelnost, kdy pouze dva z celostátních deníků jasně deklarují svoji stranickou příslušnost – sociálně-demokratické Právo a komunistické Haló noviny.
Jan Brychta
25. 7. 2016
Doba čtení:
8 minut
91
–
120
/
578
První strana
Předchozí strana
1
2
3
4
5
6
7
Následující strana
Poslední strana
Česká republika
ČT1
Dění na Internetu
DigiZone
DVB-T
Ostatní
Programy
Technologie
Televize
TV Nova
Všechny témata
Chcete mít Lupu bez bannerů? Zapojte se do podporovatelského programu Lupa+.
TO CHCI
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji