server o českém Internetu
Rychlost Internetu
Články
Aktuality
Video
Podcast
Nástroje
Lupa+
Lupa.cz do mailu
DigiZone
Galerie
Hledat
Lupa.cz
»
Témata
»
Atmedia
Atmedia
1
–
30
/
65
První strana
Předchozí strana
1
2
3
Následující strana
Poslední strana
Za televizi platí Češi v průměru 430 korun, velká část ale stále spoléhá na anténu
Televizní trh v České republice se zřetelněji dělí na dvě skupiny diváků. Přestože roste počet lidí ochotných platit za televizní služby stále vyšší částky, významná část populace zůstává věrná bezplatnému pozemnímu vysílání. Vyplývá to z dat…
Filip Rožánek
22. 9. 2025
Výpadek proudu srazil sledovanost televize v zasažených částech Česka
Páteční výpadek elektrického proudu, který 4. července postihl rozsáhlé oblasti České republiky, vedl k podstatnému propadu televizní sledovanosti v zasažených regionech. V některých případech sledovanost klesla až o 80 %. Zároveň v krajích, které…
Filip Rožánek
10. 7. 2025
Češi tráví před televizorem přes čtyři hodiny denně, nejen kvůli vysílání
Ačkoliv české domácnosti čím dál častěji využívají televizory pro streamovací služby, sledování YouTube nebo hraní her, naprostou většinu času na nich stále sledují lineární stanice. Vyplývá to z dat o televizní sledovanosti za rok 2024, která…
Filip Rožánek
23. 6. 2025
Oneplay, Magenta a Vodafone ovládají dvě třetiny trhu IPTV služeb
IPTV nebo kabelovou TV využívalo v loňském roce celkem 49 % diváků ve věku 15–69 let. Oznámila to společnost Atmedia na základě údajů ze svého dlouhodobého průzkumu Atmedia Index. Průměrná měsíční částka za placenou televizi poprvé přesáhla 400 Kč…
Filip Rožánek
27. 5. 2025
Český dabing vede. Zapínají si ho dvě třetiny uživatelů streamovacích služeb
Pro české diváky zůstává preferovaným způsobem sledování pořadů dabing. České znění upřednostňují dvě třetiny uživatelů placených platforem, na druhém místě je sledování v původním znění s českými titulky. Vyplývá to z průzkumu o používání…
Filip Rožánek
29. 4. 2025
Stanice AXN Black a AXN White si nechají měřit sledovanost na českém trhu
Do oficiálního měření televizní sledovanosti na českém trhu se zapojí další dvě menší stanice. Od 1. dubna budou elektronická data využívat seriálové programy AXN Black a AXN White. Oba kanály tyto údaje využijí při prodeji reklamního prostoru…
Filip Rožánek
6. 3. 2025
Češi tráví v létě před televizí méně času, ale pořád přes tři hodiny
Televizní sledovanost v letních měsících klesá na nejnižší hodnoty v roce. Kvůli teplému počasí a dovoleným má přednost jiná zábava. Průměrný čas u televize však stále přesahuje tři hodiny, ukazují oficiální data. V červenci a srpnu je typicky…
Filip Rožánek
24. 7. 2024
Co s televizí přes anténu? Nejen velké stanice v ní pořád vidí budoucnost
Ačkoliv stoupá podíl domácností, které sledují televizní stanice v placené distribuci, volné vysílání „přes anténu“ hned tak neskončí.
Filip Rožánek
17. 6. 2024
Doba čtení:
5 minut
Češi se v televizi dívají hlavně na české filmy a seriály
Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Napříč všemi věkovými skupinami stoupá zájem o české pořady, především filmy, seriály a zábavu. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…
Filip Rožánek
12. 4. 2024
Placenou televizi využívá 56 % diváků. IPTV posiluje, satelit klesá
Kabelovou, satelitní nebo internetovou placenou nabídku televizních stanic využívá 56 % diváků ve věku 15–69 let. Nejsilnější platformou je IPTV, která v posledních letech roste na úkor satelitního příjmu. Ukazují to aktuální výsledky výzkumu…
Filip Rožánek
19. 3. 2024
Warner TV se zapojí do měření sledovanosti
Filmová a seriálová stanice Warner TV si nechá od prvního dne vysílání měřit sledovanost. Ve vysílání budou reklamní bloky, prostor v nich bude prodávat firma Atmedia. Na rozdíl od ostatních stanic z portfolia Warner Bros. Discovery bude Warner TV…
Filip Rožánek
6. 3. 2024
Nejoblíbenější streamovací službou v Česku je stále s velkým náskokem Netflix
Aktuální průzkum o používání streamovacích služeb v Česku potvrdil, že americký Netflix má velký náskok před svými konkurenty. Netflix využívají přes dvě třetiny Čechů, kteří si platí přístup k nějaké službě tohoto typu. Do první pětice se dostaly…
Filip Rožánek
28. 11. 2023
Proč Češi nechtějí platit za televizi? Stačí jim výběr v DVB-T2
Široká nabídka volně šířených televizních stanic je dlouhodobě nejčastěji uváděným důvodem, proč diváci nechtějí využívat placené služby. Potvrdily to také aktuální výsledky výzkumu Atmedia Index za první pololetí letošního roku. Počet Čechů,…
Filip Rožánek
23. 8. 2023
Diváci nejlépe hodnotí Déčko, Primu Zoom a National Geographic
Dětská stanice České televize obhájila potřetí v řadě první místo v žebříčku nejlépe hodnocených televizních kanálů na českém trhu. Druhá je Prima Zoom, třetí National Geographic. Pořadí za rok 2022 je stejné jako v letech 2020 a 2021. V porovnání…
Filip Rožánek
12. 4. 2023
Diváků s placenou televizí je u nás o třetinu méně než na Slovensku
Počet českých diváků, kteří sledují televizi prostřednictvím některého z operátorů placené televize, v posledních letech roste, stále však nedosahuje takové úrovně jako v jiných evropských státech včetně sousedního Slovenska. Ukazují to výsledky…
Filip Rožánek
22. 3. 2023
Čechům by reklama ve videoslužbách nevadila, chtějí ale slevu
Nadpoloviční většina českých uživatelů placených streamovacích služeb by je nepřestala využívat ani v případě, že by nově obsahovaly reklamu. Záleželo by ale na výši slevy a počtu reklam. Vyplynulo to z říjnového průzkumu společnosti Atmedia. Ve…
Filip Rožánek
22. 11. 2022
Televize mohou vysílat víc reklamy. Zatím to ale nechtějí přehánět
Komerční televize už nemusí dodržovat hodinový limit pro reklamní bloky. Vysílání spotů na všech stanicích příští rok podraží.
Filip Rožánek
27. 10. 2022
Doba čtení:
4 minuty
Výzkum: Placené televizi dávají v Česku přednost mladší diváci do 45 let
Využívání placené televize se v Česku obecně liší zejména podle věku televizních diváků, přičemž mladší ji využívají více a starší naopak méně. Bezplatné sledování televizních stanic v pozemním digitálním vysílání preferují diváci nad 45 let…
Filip Rožánek
26. 9. 2022
Placené VOD služby využívá 40 % Čechů. Ale ne všichni za ně platí
Aspoň jednu placenou službu pro sledování televizních pořadů, seriálů a filmů využívá 40 % Čechů ve věku 15 až 69 let. Mívají přístup k více službám, ale ne vždy za všechny využívané platformy platí, protože například využívají sdílený přístup od…
Filip Rožánek
2. 8. 2022
Placenou televizi nemá 44 % diváků, třetina z nich ji považuje za drahou
Značná část tuzemských diváků za sledování televize neplatí a sleduje pouze volně šířené stanice dostupné v digitálním pozemním vysílání (DVB-T2). Ze všech diváků ve věku 15–69 let jich je konkrétně 44 %. Více než třetina z nich argumentuje tím, že…
Filip Rožánek
11. 7. 2022
Průzkum: Diváci nejlépe hodnotí Déčko, Zoom a National Geographic
Nejlépe hodnocenými televizními stanicemi na našem trhu jsou ČT :D, Prima Zoom a National Geographic. Tvrdí to průzkum Atmedia Index za rok 2021, který připravuje mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia. Veřejnoprávní dětská…
Filip Rožánek
25. 4. 2022
Vánoce v televizi: nejstarší pořad je z roku 1930. Ale najde se i pár novinek
Televizní stanice se chystají na nejsledovanější dny v roce. Připravily si pro něj to nejlepší, osvědčené a tradiční. Jinými slovy, vymetou archivy do hloubky a sem tam se objeví něco nového.
Filip Rožánek
23. 12. 2021
Doba čtení:
5 minut
Průzkum: Mladí diváci hodnotí nejlépe Déčko, HBO a National Geographic
Televizní stanice ČT :D, HBO a National Geographic se umístily na předních místech hodnocení kvality podle diváků ve věku 25–34 let. Vyplývá to z výsledků průzkumu Atmedia Index, který hodnotí kvalitu 64 televizních stanic na českém trhu. V první…
Filip Rožánek
2. 7. 2021
Skupina stanic Atmedia má sledovanost přes 5 %
Menší tematické televizní stanice, na kterých prodává reklamu firma Atmedia, už pravidelně dosahují souhrnné sledovanosti přes 5 procent. „Od začátku letošního roku dosahuje mediální zastupitelství Atmedia tohoto podílu pravidelně každý měsíc, a…
Filip Rožánek
6. 4. 2021
Skylink 7 a Canal+ Domo se zapojují do měření sledovanosti
Stanice Skylink 7 a Canal+ Domo, které provozuje firma M7 Group, budou mít od února oficiálně měřenou sledovanost. Zastupovat je bude společnost Atmedia, která tak rozšíří své portfolio tematických kanálů. „V první fázi spolupráce se zaměříme na…
Filip Rožánek
26. 1. 2021
Kvůli nouzovému stavu opět výrazně roste sledovanost televizního vysílání
S opětovným zpřísněním opatření proti šíření onemocnění covid-19 tráví lidé mnohem více času před televizními obrazovkami. V období od 14. do 27. 10. vzrostla televizní sledovanost meziročně o 21 %. Vyplývá to z dat oficiálního elektronického…
Filip Rožánek
2. 11. 2020
Reklamu na Televizi Seznam bude prodávat Atmedia
Televize Seznam bude od ledna 2021 prodávat reklamní prostor ve svém vysílání prostřednictvím firmy Atmedia. Mediální zastupitelství se tak bude starat už o 28 menších televizních stanic, z nichž 23 je zapojeno do oficiálního elektronického měření…
Filip Rožánek
31. 10. 2020
Televizní sledovanost po dvou týdnech karantény opadla, ale stále je vysoká
Češi v době celostátní karantény trávili sledováním televize v průměru 4 hodiny a 11 minut denně. To je oproti stejnému období v minulém roce o 50 minut více. Na základě dat z oficiálního peoplemetrového měření sledovanosti to spočítala společnost…
Filip Rožánek
28. 4. 2020
Eurosport si nechá měřit sledovanost na českém trhu
Placená sportovní stanice Eurosport 1 si vybrala zástupce pro prodej reklamního času na českém trhu. Odbavení kampaní pro ni zajistí společnost Atmedia. Spolupráce začne na jaře 2020. Ve stejném období se sportovní kanál spadající pod mediální…
Filip Rožánek
27. 11. 2019
Televizi nejčastěji pouštějí diváci v Pardubickém kraji. Podívejte se, jak je to u vás
K televizoru usedá každý den v průměru 73 procent obyvatel České republiky starších 15 let. Vyplývá to z údajů o elektronickém měření televizní sledovanosti, na něž upozornila společnost Atmedia, která prodává reklamu na menších tematických…
Filip Rožánek
16. 8. 2019
1
–
30
/
65
První strana
Předchozí strana
1
2
3
Následující strana
Poslední strana
Česká republika
ČT1
Dění na Internetu
DigiZone
DVB-T
Ostatní
Programy
Technologie
Televize
TV Nova
Všechny témata
Czech Internet Forum: Do konce června máme zvýhodněnou cenu vstupenek!
TO CHCI
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji