Křišťálová Lupa 2025
server o českém Internetu
Rychlost Internetu
Články
Aktuality
Video
Podcast
Nástroje
Lupa+
Lupa.cz do mailu
DigiZone
Galerie
Hledat
Lupa.cz
»
Témata
»
Facebook
Facebook
691
–
720
/
1 659
První strana
Předchozí strana
20
22
23
24
25
26
30
Následující strana
Poslední strana
Zynga přichází o uživatele a připravuje se na rozchod s Facebookem
Nepřekonatelná jednička v sociálních hrách Zynga má dlouhodobé problémy. Může za ně příliš velká závislost na Facebooku, nebo už hráče nudí stále se opakující modely her?
Daniel Dočekal
9. 5. 2014
Doba čtení:
2 minuty
Twitter se chce zachránit soukromými zprávami mezi více uživateli
Twitter má problém, který ostatně přiznal i v aktuální výroční zprávě. Daří se mu zvyšovat příjmy z reklamy, ale počet uživatelů roste pomaleji, než by potřeboval.
Daniel Dočekal
7. 5. 2014
Doba čtení:
2 minuty
Anonymní přihlášení k aplikacím přes Facebook? Zapomeňte na to
Glosa
Uvést na trh anonymní sociální přihlášování a omezit aplikacím možnost sbírat data o uživatelích je od Facebooku docela geniální tah. Tenhle trik většina lidí neprokoukne.
Daniel Dočekal
6. 5. 2014
Doba čtení:
3 minuty
Snapchat posiluje ve videu. Potají koupil startup AddLive
Sice nic nevydělává, ale přesto nakupuje nové posily. Šéf Snapchatu Evan Spiegel rozšířil záběr svého teenagerského impéria o videochat.
Jan Beránek
5. 5. 2014
Doba čtení:
1 minuta
Mobilní reklamní síť má Facebook definitivně vystřelit mezi miliardové firmy
Komentář
Mobilní reklamy do každé aplikace. Na vývojářském srazu f8 se objevila nová služba – Facebook Audience Network. Pokud tohle vyjde, začne firma vydělávat opravdu velké peníze.
Jan Beránek
2. 5. 2014
Doba čtení:
3 minuty
Facebook chystá anonymní přihlašování do aplikací a nový Facebook Login
Novinkou chce vyjít vstříc uživatelům, kteří dnes přihlašování přes Facebook nepoužívají, protože se obávají sdílení svých informací s provozovateli aplikací.
David Slížek
30. 4. 2014
Doba čtení:
2 minuty
Odstraňte svoji e-mailovou adresu na Facebooku, je tak jako tak zbytečná
Pevně přidělená a snadno zjistitelná adresa @facebook.com přestala plnit původní roli už dříve. Nenechte ji aktivní, spammeři ji rádi využívají.
Daniel Dočekal
30. 4. 2014
Doba čtení:
1 minuta
Lisa Stadler (Der Standard): Denně umíme na Facebooku získat patnáct předplatitelů
Rozhovor
Jak zapojit do propagace předplatného pro papírový deník Mistra Yodu a proč facebookové stránky klasických médií mohou být v desítce nejúspěšnějších stránek na rakouském Facebooku?
Jan Beránek
29. 4. 2014
Doba čtení:
4 minuty
Facebook vydělal přes půl miliardy. Zisky táhnou mobily
Skoro šedesát procent reklamních příjmů sociální sítě přitéká z mobilních telefonů. Loni touhle dobou to byla jen necelá třetina.
Jan Beránek
24. 4. 2014
Doba čtení:
1 minuta
Organické šíření firemního obsahu na Facebooku je mrtvé. Tedy, ne tak docela
Komentář
Obsah firemních stránek se bez zaplacení dostává k pár procentům fanoušků. Existují ale i další způsoby, kterými se může obsah na Facebook dostávat.
Daniel Dočekal
24. 4. 2014
Doba čtení:
4 minuty
Facebook spouští „Nearby Friends“, sdílení své polohy s přáteli
Staronová služba „Nearby Friends“ by vám na mobilním Facebooku měla umožnit zjistit, jestli se někdo z vašich přátel nenachází ve vaší blízkosti.
Daniel Dočekal
18. 4. 2014
Doba čtení:
2 minuty
Google vyfoukl Facebooku solární drony z Titan Aerospace
Ještě před měsícem to vypadalo, že drony budou létat s modrým logem Facebooku za 60 milionů dolarů. Nakonec je ale všechno jinak.
Jan Beránek
15. 4. 2014
Doba čtení:
1 minuta
Facebook chce víc peněz. Rád by sloužil i jako banka
Pár týdnů dělí Facebook od povolení, které mu otevře brány k dalšímu velkému byznysu. Novinka by měla posílit pozici sociální sítě hlavně v rozvojových zemích.
Jan Beránek
14. 4. 2014
Doba čtení:
2 minuty
Facebook chce víc uživatelů Messengeru. Donutí je silou
Mobilní aplikace Facebook Messenger poslední dobou zapadla. Teď ji budou muset používat všichni, kteří si chtějí chatovat v mobilu.
Jan Beránek
11. 4. 2014
Doba čtení:
2 minuty
Facebook chystá nový formát reklam, má být až třikrát účinnější
Sponzorované odkazy a reklamy v pravém sloupci dostanou větší formát. Zadavatelé reklamy už mohou začít vymýšlet, jak s ním naloží.
Jan Beránek
10. 4. 2014
Doba čtení:
1 minuta
Stěžují si lidé víc na Facebooku nebo na Twitteru? A chválí vůbec?
Firmy musí řešit měnící se zvyky zákazníků. Ti chtějí řešit problémy na sociálních sítích. A někdy umí být pěkně ostří.
Daniel Dočekal
8. 4. 2014
Doba čtení:
1 minuta
Facebook loni zaplatil 1,5 milionu dolarů za hlášení děr v systému
Být technologickým šťouralem se vyplácí. Facebook i Google vyplácí za odhalení kritických chyb každoročně víc než milion dolarů.
Jan Beránek
4. 4. 2014
Doba čtení:
1 minuta
Infografika: jaké rozměry fotografií pasují do nového newsfeedu Facebooku
Jaké rozměry fotografií Facebook po nedávném redesignu newsfeedu používá? Které snímky vám zmenší a které zobrazí přes šířku celého sloupce?
David Slížek
2. 4. 2014
Doba čtení:
do minuty
Martin Homolka (Socialbakers): Chystáme se dobýt Ameriku a pokukujeme po Číně
Rozhovor
K čemu chce česká firma využít 26 milionů dolarů, které získala od investorů? Které sociální sítě jsou u zákazníků v kurzu a jak se mění Facebook? Ptali jsme se jednoho ze zakladatelů Socialbakers.
David Slížek
28. 3. 2014
Doba čtení:
12 minut
Facebook investuje do virtuální reality, za 2 miliardy USD kupuje Oculus VR
Je to nová komunikační platforma, která umožní sdílení zážitků, vysvětluje Mark Zuckerberg, proč si Facebook pořídil firmu vyrábějící headset pro virtuální realitu ve hrách.
David Slížek
26. 3. 2014
Doba čtení:
2 minuty
Facebookové stránky v původní podobě končí, viditelnost příspěvků klesla na 2 %
Komentář
Facebook jasně ukazuje, že nemíní své služby poskytovat zadarmo a pro firmy bude časem kompletně zpoplatněný. Svý způsobem to ale vlastně není špatná zpráva.
Daniel Dočekal
25. 3. 2014
Doba čtení:
4 minuty
Eliška Vyhnánková: Je to zlo. Prosím, nedělejte to
Glosa
Ta nabídka zní úžasně. Za pár stovek korun tisíce fanoušků na Facebooku navíc. Budete vypadat dobře a skoro nic to nestojí.
Eliška Vyhnánková
21. 3. 2014
Doba čtení:
3 minuty
Facebook zrušil možnost promovat automaticky poslední příspěvek stránky
Facebook mění způsob zadávání reklamních kampaní, končí se samostatnými „sponsored stories“ a zařízl hojně využívanou možnost automatického promování posledního příspěvku stránky.
David Slížek
12. 3. 2014
Doba čtení:
1 minuta
Facebook mění podobu stránek, obsah přesouvá do jednoho sloupce
Změna se na stránkách začala postupně objevovat tento týden. Nový design znamená ústup od dvousloupcového zobrazování příspěvků na stránce a týká se jen webového rozhraní.
David Slížek
11. 3. 2014
Doba čtení:
1 minuta
Facebook uvolnil aplikaci Facebook Messenger pro Windows Phone
Uživatelé Windows Phone mohou nyní k textové komunikaci v reálném čase přes Facebook Chat používat oficiální klientskou aplikaci, o jejíž vytvoření Microsoft hodně stál.
Jiří Macich ml.
11. 3. 2014
Doba čtení:
1 minuta
Ogilvy: Firmy, připravte se na plné zpoplatnění dosahu na Facebooku
Postupné omezování dosahu příspěvků facebookových stránek bude podle social@Ogilvy pokračovat až k nule. Bez placení tak Facebook nebude pro marketing vůbec fungovat.
Daniel Dočekal
7. 3. 2014
Doba čtení:
2 minuty
Dnes končí desktopová aplikace Facebook Messenger pro Windows
Facebook dnes v tichosti pohřbívá svůj komunikační program Facebook Messenger pro Windows XP a vyšší. Naopak chystá aplikaci pro Windows Phone 8.
Jiří Macich ml.
3. 3. 2014
Doba čtení:
1 minuta
Facebook ruší možnost uzamknout profily zemřelých jen pro přátele
Dost špatná zpráva, Facebook mění pravidla, jak bude zacházet s profily zemřelých lidí. A navrch nabízí, že jim vytvoří virtuální videopomníček.
Daniel Dočekal
24. 2. 2014
Doba čtení:
1 minuta
Facebook koupí WhatsApp, za soka Messengeru dá 16 miliard USD
Akvizicí aplikace WhatsApp si Facebook pořídí největšího konkurenta svého vlastního Messengeru. Obě služby mají přitom dále fungovat nezávisle na sobě.
David Slížek
20. 2. 2014
Doba čtení:
1 minuta
„Druhá obrazovka“ a Twitter TV rating čtvrt roku poté. A co na to Facebook?
Komentář
Potenciál k využití fenoménu Social TV ze strany inzerentů tu je a někteří z něj těží již teď (aspoň v USA). Problém je v tom, že čím je tento potenciál větší, tím je vlastně menší.
Michal Charvát
20. 2. 2014
Doba čtení:
14 minut
691
–
720
/
1 659
První strana
Předchozí strana
20
22
23
24
25
26
30
Následující strana
Poslední strana
Česká republika
ČT1
Dění na Internetu
DigiZone
DVB-T
Ostatní
Programy
Technologie
Televize
TV Nova
Všechny témata
Czech Internet Forum: Do konce června máme zvýhodněnou cenu vstupenek!
TO CHCI
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji