server o českém Internetu
Rychlost Internetu
Články
Aktuality
Video
Podcast
Nástroje
Lupa+
Lupa.cz do mailu
DigiZone
Galerie
Hledat
Lupa.cz
»
Témata
»
Inzerce
Inzerce
31
–
32
/
32
První strana
Předchozí strana
1
2
Následující strana
Poslední strana
Využití display reklamy vzrostlo oproti lednu o polovinu
V únoru 2012 čeští zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v ceníkové hodnotě 348 milionů korun. Meziměsíčně výdaje narostly téměř o polovinu. Největším zadavatelem byla společnost Tchibo, která na internetu umístila display reklamu v hodnotě 12,2 milionů korun. Údaje vychází z projektu AdMonitoring Sdružení pro internetovou reklamu.
Redakce
16. 3. 2012
Doba čtení:
do minuty
Získáme v prohlížečích tlačítko "Nechci být sledován?"
Digital Advertising Alliance (DAA), koalice internetových gigantů, přišla minulý týden s návrhem univerzálního „do not track“ (nesledovat) mechanismu, který by se měl objevit v budoucích verzích prohlížečů. Může ale něco takového vůbec fungovat?
Daniel Dočekal
29. 2. 2012
Doba čtení:
4 minuty
31
–
32
/
32
První strana
Předchozí strana
1
2
Následující strana
Poslední strana
Česká republika
ČT1
Dění na Internetu
DigiZone
DVB-T
Ostatní
Programy
Technologie
Televize
TV Nova
Všechny témata
Czech Internet Forum: Do konce června máme zvýhodněnou cenu vstupenek!
TO CHCI
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji