Křišťálová Lupa 2025
server o českém Internetu
Rychlost Internetu
Články
Aktuality
Video
Podcast
Nástroje
Lupa+
Lupa.cz do mailu
DigiZone
Galerie
Hledat
Lupa.cz
»
Témata
»
Média
Média
721
–
750
/
866
První strana
Předchozí strana
22
23
24
25
26
27
28
Následující strana
Poslední strana
Mobilní obsah je už druhá revoluce v řadě, která huntuje česká média
Komentář
Mainstreamová média se vyčerpala krizí a soubojem s internetem. Na mobilní éru mají sil už jen málo. Jak z toho ven? Inspirace se dá najít v hodinářském průmyslu.
Patrick Zandl
6. 11. 2013
Doba čtení:
7 minut
Společný management Economie a Centrum Holdings vede Kamil Čermák
Půl roku po oznámení akvizice Centrum Holdings zavádí vydavatelství Economia novou organizační strukturu. Vedoucí pozice v obou firmách zastávají stejní manažeři.
Martin Vyleťal
1. 11. 2013
Doba čtení:
1 minuta
Mirek Zeman: Budoucnost médií aneb Small Is the New Big
Glosa
Budoucnost médií není v tom, že budou dělat to, co doteď dělala v papírové podobě, jen to přesunou na Internet.
Mirek Zeman
29. 10. 2013
Doba čtení:
4 minuty
Jak dostat média z krize? A jsou v ní vůbec? Velká mediální debata ovládla CIF 2013
Report
V novém formátu, v němž převažovaly velké panelové diskuse, proběhl v pražském Divadle Archa osmý ročník tradiční podzimní konference Czech Internet Forum 2013. Hlavním tématem byla média.
Martin Vyleťal
24. 10. 2013
Doba čtení:
11 minut
Economii opustí 100 lidí, končí i šéfredaktor Hospodářských novin [DOPLNĚNO]
Představenstvo vydavatelství Economia přijalo plán transformace firmy, který bude znamenat velké zeštíhlení. Kromě několika lidí z vedení odejde asi stovka dalších zaměstnanců.
David Slížek
26. 9. 2013
Doba čtení:
1 minuta
Jiří Hlavenka: Jak restrikce nezkultivovaly české internetové diskuse
Komentář
Slovo není jen tak něco, co lze libovolně vypouštět s tím, že to nezanechává žádné následky, že to je přece jen „zvuk“. Rozdíl mezi slovem a (fyzickým) činem je menší, než se zdá.
Jiří Hlavenka
26. 9. 2013
Doba čtení:
14 minut
Tabletový Dotyk zvěřejnil první čísla čtenosti, předplatné zavádět nehodlá
Čistě tabletový týdeník Dotyk za sebou má první čtyři měsíce existence. Vydavatelství Tablet Media při té příležitosti zveřejnilo interní čísla, která ukazují, jaký je o něj zájem.
David Slížek
18. 9. 2013
Doba čtení:
2 minuty
Pět mediálních vydavatelství se spojuje ke společnému prodeji reklamy aukcí
Centrum Holdings samo nestačilo na pořádné rozjetí RTB v plošné internetové reklamě, a tak se domluvilo s konkurenty na vzniku platformy společné.
Marek Janouš
4. 9. 2013
Doba čtení:
3 minuty
Redesign: Blesk.cz mění podobu, bude se měnit podle toho, odkud čtenář přijde
Vydavatelství Ringier Axel Springer (RAS) spouští betaverzi nové podoby webu Blesk.cz. O prázdninách si ji čtenáři budou moci vyzkoušet, od podzimu úplně nahradí současný design.
David Slížek
10. 7. 2013
Doba čtení:
3 minuty
Data Journalism Awards 2013: podívejte na nejlepší datovou žurnalistiku světa
Média
Datová žurnalistika nejsou jen barevné grafy, ale hlavně sběr, třídění a čištění dat a hledání souvislostí. Podívejte se na to nejlepší, co světové datové týmy v uplynulém roce vytvořily.
David Slížek
2. 7. 2013
Doba čtení:
4 minuty
Andrej Babiš koupil vydavatelství Mafra, jednání s českým Ringierem nedopadlo
Aktuálně
Po týdnech spekulací, zda miliardář Andrej Babiš koupí či nekoupí českou pobočku vydavatelství Ringier Axel Springer, přichází překvapení – v jeho vlastnictví skončila Mafra.
David Slížek
26. 6. 2013
Doba čtení:
1 minuta
Psychologie.cz zavedla předplatné a za první měsíc získala 180 000 korun
Vydavatelé doufají, že se jim do roka podaří získat tisíc ročních předplatitelů. To by je potom tento projekt dokázal i uživit.
Marek Janouš
13. 6. 2013
Doba čtení:
2 minuty
Tomáš Bleša (Pravednes.cz): Autorské právo? Počkejte, jak s ním zamává 3D tisk
Rozhovor
Agregátory článků jsou některým vydavatelům trnem v oku. Vydělávají na naší práci, zlobí se. Podle šéfa služby Pravednes.cz Tomáše Bleši ale mohou fungovat s vydavateli v symbióze.
David Slížek
13. 6. 2013
Doba čtení:
8 minut
The Guardian bude na Internetu pod jednou značkou, TheGuardian.com
Britské noviny The Guardian najdete na několika dalších místech ve světě a většinou používají samostatnou internetovou „značku“ (což v praxi znamená hlavně doménu). Nový plán je dostat všechno na jedno místo
Daniel Dočekal
27. 5. 2013
Doba čtení:
1 minuta
Jiří Hlavenka: Čistě tabletový týdeník Dotyk může být úspěšný
Glosa
Klíč k úspěchu či neúspěchu čistě tabletového časopisu se skrývá v novátorském obchodním, tedy inzertním modelu. Klíč není v obsahu, ten umí zkušený vydavatel vyrobit bez potíží.
Jiří Hlavenka
17. 5. 2013
Doba čtení:
6 minut
Vychází první číslo magazínu Adam čistě pro tablety
Lifestylový magazín pro muže bude vycházet jako dvouměsíčník. Je určen výhradně pro tablety a jedno číslo přijde na 2,69 euro.
Martin Vyleťal
14. 5. 2013
Doba čtení:
1 minuta
Jiří Hlavenka: Economia a Centrum představují ve skutečnosti dokonalý sňatek
Glosa
Oznámení akvizice Centra firmou Economia doprovázelo všeznalé pošklebování, jehož podstatu pro větší efekt ocitujeme: jeden je v háji a druhý v kýblu, co z toho může asi vzejít?
Jiří Hlavenka
13. 5. 2013
Doba čtení:
7 minut
Tablet Media Michala Klímy přichází s prvním číslem svého prvního titulu
Společensko‑publicistický týdeník Dotyk je dostupný z Google Play a z App Store bezplatně. Vedle článků původních přebírá z Newsweeku.
Marek Janouš
3. 5. 2013
Doba čtení:
1 minuta
Tři vydavatelé zapojení do slovenského Piana přecházejí na odměřování přístupu
Nová technologie umožňuje omezený počet zobrazení i neplatícím návštěvníkům; předplatné bude vyžadováno až po vyčerpání nastaveného počtu zobrazení.
Marek Janouš
3. 5. 2013
Doba čtení:
1 minuta
Srovnání, jaké tu ještě nebylo: Je reklama na Internetu výhodnější než v jiných médiích?
Analýza
V rámci konference o internetové reklamě IAC 2013 proběhla prezentace, která nevšedním způsobem porovnávala jednotlivé mediatypy v Česku jako celky z inzertního nadhledu.
Petr Kolář
29. 4. 2013
Doba čtení:
7 minut
IAC 2013: Tištěná média jsou na křižovatce a Internet je podhodnocené médium
Report
Online a offline svět spolu příliš nekomunikují. Noviny se stanou prémiovým zbožím. Střety zájmů ničí český mediální trh. To je zlomek názorů, které zazněly na konferenci IAC 2013.
Martin Vyleťal
26. 4. 2013
Doba čtení:
9 minut
Tradiční vydavatelé periodik zkoušejí čistě digitální speciály nebo týdeníky
O digitální týdenní přílohu jen za předplatné se pokouší Toronto Star. Zatím je nejisté, zda se projekt uchytí.
Marek Janouš
12. 4. 2013
Doba čtení:
1 minuta
Digitální De Correspondent vybral za příslib lepší novinařiny přes 1,3 milionu eur
Komentář
Skupina nizozemských novinářů rozjíždí čistě digitální deník placený pouze čtenáři. Jejich zájmem si dopředu jisti nebyli, ale cíl vybrat €900 000 se podařilo podstatně překročit.
Marek Janouš
11. 4. 2013
Doba čtení:
5 minut
Jiří Hlavenka: Týdeník Agenda - špatný podnik, vtipná provokace a křivé zrcadlo
Glosa
Týdeník Agenda se prohnal mediální scénou jako sněhová bouře, a je nyní celkem jedno, jestli to byla jednorázová akce, virál, nebo cosi nedomyšleného a pak narychlo skrečovaného.
Jiří Hlavenka
27. 3. 2013
Doba čtení:
7 minut
Týdeník Agenda byl prý virálem, který má vzbudit diskusi o citacích v médiích [DOPLNĚNO]
V druhém čísle týdeníku Agenda, který minulý týden vyvolal na české vydavatelské scéně poprask, autoři píší, že šlo o záměrnou provokaci. Dá se jim tentokrát věřit?
David Slížek
25. 3. 2013
Doba čtení:
2 minuty
Andreas Demuth (Centrum.cz): Schopnost vytvářet produkty je v ČR vyšší než jinde
NetClub
Za jaký internetový obsah budou lidé platit? Ujala se reklama prodávaná průběžnou dražbou? Má smysl bavit se v souvislosti s reklamou o soukromí? A jaký je český internetový trh?
Marek Janouš
21. 3. 2013
Doba čtení:
13 minut
David Shorf (Týdeník Agenda): Nikdo nemá copyright na informace jako takové
Rozhovor
Vzpomínáte, jak gramofonové firmy bojovaly proti Napsteru? Týdeník Agenda je stejný příklad, přirovnává David Shorf. Jeho časopis způsobil v redakcích poprask hned prvním číslem.
David Slížek
19. 3. 2013
Doba čtení:
10 minut
Šéfredaktor eXtra.cz: Že jsme podobní Super.cz? To nám nevadí [DOPLNĚNO]
Jan Barta zamýšlí dostat eXtra masivním marketingem na třetí příčku na trhu do několika týdnů; výhledově cílí na polovinu návštěvnosti Blesku.
Marek Janouš
1. 3. 2013
Doba čtení:
2 minuty
Michal Klíma (Tablet Media): nebudeme vydávat nové Euro ani Ekonom
Rozhovor
Bývalý šéf vydavatelství Economia se vrací na český mediální trh. S vydavatelstvím Tablet Media chce začít vydávat tituly určené jen pro tablety. Jakou má projekt šanci na úspěch?
David Slížek
11. 2. 2013
Doba čtení:
13 minut
Google zaplatí médiím ve Francii 60 milionů eur, zřejmě na tom ale vydělá
Podle dohody má Google zároveň francouzským vydavatelům pomoci, aby na Internetu vydělávali více peněz. Jak? Nasadí k nim své reklamní systémy.
David Slížek
3. 2. 2013
Doba čtení:
2 minuty
721
–
750
/
866
První strana
Předchozí strana
22
23
24
25
26
27
28
Následující strana
Poslední strana
Česká republika
ČT1
Dění na Internetu
DigiZone
DVB-T
Ostatní
Programy
Technologie
Televize
TV Nova
Všechny témata
Czech Internet Forum: Do konce června máme zvýhodněnou cenu vstupenek!
TO CHCI
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji